Lilian Musta valko(Roussalle)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

(Roussalle).(Mul ei oo kuvaa mun roolihahmosta,ku kamera ei suostu latautumaa).

Elikkä joo.Mä siis haluisi liittyä tähä roolipelii.Eli mun hahmoni nimi olis Lilian Musta Valko.(En keksiny muutakaa sukunimee.)Tällä mun hahmolla olis taitona muuttua mikskä tahansa eläimeks,ja hän pystyisi liikkumaan nopeasti.Mä haluisi olla tuulentaitaja.Jos se vaan käy.Lilian on muuten valkoinen kissa,mutta hänellä on musta hännänpää.Mä aattelin,et Lilianilla olisi tarjoilijan työ.(Jos seki vaa käy).:)

Kommentit (3)

Vierailija

Tuota... Käykö, ettet matkisi hirveästi omaa hahmoani? En tahtoisi, että olet ihan noin samanlainen, koskaa... Minun piti olla se valkoinen kissa. Eikä sinun olisi tarvinnut tehdä uutta topaa tätä varten. Ymmärrän, et selvästikään ole kokenut, mutta voisit kysyä apua, jos et ymmärrä jotain. Laittaisitko hahmosi tiedot omaan topaani LISTAKSI, että muutkin ymmärtävät, kiitos. Luithan ropeni säännöt? : )

P.S. Tämän voi nyt laittaa lukkoon.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lilian Musta valko(Roussalle)

Roussa - 14.01.11 07:46 (ID 694587)

Tuota... Käykö, ettet matkisi hirveästi omaa hahmoani? En tahtoisi, että olet ihan noin samanlainen, koskaa... Minun piti olla se valkoinen kissa. Eikä sinun olisi tarvinnut tehdä uutta topaa tätä varten. Ymmärrän, et selvästikään ole kokenut, mutta voisit kysyä apua, jos et ymmärrä jotain. Laittaisitko hahmosi tiedot omaan topaani LISTAKSI, että muutkin ymmärtävät, kiitos.

Just näin.

Rosa muutenkin on tarinan ainut valkoinen kissa, ja pysyy:33 Ainutlaatuista, eikö totta?: DD. Joten laitat nyt vain sinne OIKEAAN toppaan ne tiedot...

//: laitoin vielä tekstii ropeen : DD

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat