Vanhin käyttäjä.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka on sivujen vanhin käyttäjä.

itse olen 12

Sivut

Kommentit (27)

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

AkeMakehan on jo yli 20? 21 jopa?

Ei se ainakaan hiidis ole sillä hän 15 vuotias.

Olisiko Budjettivaje taikka Vince vanhin?

Kalamies aina kalastamassa.

Kalamies aina kalastamassa.

Vierailija

Lainaus:
Vanhin käyttäjä.

JKP - 14.01.11 03:40 (ID 694363) Veikkaisin vanhimmaksi käyttäjäksi _wonderlust_ia AkeMakea, Hidistä tai donald-91: ä

Ei kukaan näistä, sillä

Wondyllä ikään löytyy 18v,

AkeMakella 22 vuotta,

Hirnulla vain 15 vuotta, joka ei todellakaan ole vanhin käyttäjä. (Siis onhan tuokin aika paljon)

Eikä myöskään Donald-91, sillä hän on 19 vuotias.

Luulenpa, että AA:n sivujen vanhin käyttäjä on Toimitus. Toimituksella ikää löytyy yli 30- vuotta, mikä keveästi riittää tämän voittoon. (Tosin Toimituksella käykin vähintään kaksi ihmistä: Aki Hyyppä ja Kati Valli...)

Muita vanhoja ovat esim.

Vaa_ri, joka taisi olla 21 vuotta,

Djlordi, joka on 19 vuotta,

Mattii, joka taisi olla 18 vuotta,

ja Vincekin taisi olla yli 20 vuotta (?).

________

Itselläni ikää löytyy vasta 14, joten en todellakaan voisi olla sivujen vanhin käyttäjä... : D

-HH!

Vierailija

Mielenkiintoisen ikäistä porukkaa löytyy. Mutta tarkoitatko tuolla kysymykselläsi sitä, että kuka on rekannut tänne ensimmäisenä jne. vai sitten ihan ihmisen ikää.

Minä nyt en tosin ole kumpaakaan, sillä ikäähään minulta löytyy vasta vaivaiset 12-vuotta.

~ Viitta on voimaa

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
JKP: Veikkaisin vanhimmaksi käyttäjäksi _wonderlust_ia AkeMakea, Hidistä tai donald-91: ä

Jotenkin huvittavaa, että kuvittelet minua sivuston vanhimmaksi, kun Vince päihittää minut iässä melkein 10 vuodella : P.

Oikeastihan Vince on vanhin sivuilla aktiivisesti käyvä käyttäjä, jos ylläpitoa ei oteta mukaan. Vincellä tulee maaliskuussa 26 vuotta mittariin.

Lainaus:
Wondyllä ikään löytyy 18v

Vaa_ri, joka taisi olla 21 vuotta,

Djlordi, joka on 19 vuotta,

Mattii, joka taisi olla 18 vuotta,

ja Vincekin taisi olla yli 20 vuotta

Joitakin korjailuja tähän. Wondyhän täytti tässä tällä viikolla vuosia ja on nyt 19v. Vaarihan on tosiaan vielä 21, mutta täyttää maaliskuussa 22 vuotta. Lordikin täyttää tänä vuonna 20v. Mattiii sitten taas on jo 20v ja Vince on kuten sanoin 25v.

//Viittavitsi: tietenkin hän tarkoittaa iältään vanhimpaa, koska sanoi omaksi iäkseen 12 vuotta.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Terve.Vanhimmasta käyttäjästähän nyt ei voida olla varmoja, sillä sivustolle on rekannut montakymmentä tuhatta käyttäjää, joista huomattavasti suurin osa on alaikäisiä. Vaikka moni tän sivuston käyttäjä on kertonut oman ikänsä, on suurin osa jättänyt sen kertomatta. En usko, että vanhin käyttäjä on alle keski-ikäinen. Hän saattaa hyvinkin olla jo reilut 60 vuotta.

Vince on kumminkin vanhin aktiivinen käyttäjä joka on paljastanut ikänsä :D

Vierailija

Lainaus:
Hiidis: //Viittavitsi: tietenkin hän tarkoittaa iältään vanhimpaa, koska sanoi omaksi iäkseen 12 vuotta.

Vähä älyisenä henkilönä sitä en tietenkään voinut ymmärtää. ( ;

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vanhin käyttäjä.

partajussi5 - 14.01.11 06:28 (ID 694510)

Itse olen 9 vuotta vanha,sen näkee profiilistanikin.

Oletko Partajussi liittynyt sivuille 5-vuotiaana?

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Olisikohan vanhin Akemake?

Minä olen 10 vuotta, niin kuin nimi merkissä lukee.Daniel10.Kaksi kuukautta ja 2 päivää, niin olen 11 vuotta.Siitä voitte päätellä koska täytän 11 vuotta!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat