ADRESSI: Roope-limut taas kauppoihin.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vuonna 1975 kauppoihin ilmestyi vadelman ja kirsikan makuinen Roope-limu. Pullossa oli Roope-Ankan kuva. Limu kuitenkin poistui myynnistä hyvin pian tuntemattomasta syystä. Limuja valmisti Sinebrychoff oy. Sanokaa, jos kannatatte Roope-limua niin lisään nimenne listaan. Kun nimiä on 100 niin lähetän adressin Sinebrychoff oy:lle.

KANNATTAJAT:

niklas29

Daniel10

asoR noD

Roussa

Aku 53

aku 274

akukamu

partajussi5

akudaku

näkymätön

raivo_ankka

sepittäjä

Spektro99

GNR.

igo

Teurastaja-Lasse

Haukka9

Pate 11

krosos pennonen

pappis mies

NHL 1

aku_99

RoopevoittaaPennosen

CattyC

Rikutiku

masy

elina7

MinsennN

tupu,hupu,lupu ja rupu

Tomppu97

koodi123

Markus Ankka

ratasaivo

Jac

AkuFace

Luputeoria

pyrri8

TaskariAnkka

Vali

Turbotupu

Robin Ankka

kasper99

taskurapu

Akseli.lassila

akufani195

P.Nurminen

akkarista

LäPä7*

hamtaro2001

Kultaparta

kulta into

RasmusAnkka

Tuplanolla 000

AkuFani777

verzi

AkuAgentti02

i.k 2000

peukaloinen

Koira ankka

tupu hupu lupu ja rupu

krisse 10

nightwish

Duckeli

DUCK ILONPILAAJA

SuperKalle

Uigtikrrye

akufani733

Donald Duck 007

ROOPE.ANKKA@LANTTI.COM

JM master

fck

Silveri

angry bird

UrmA01

Internet Aku

tarkanmarkanvartija

00 saituri

akutius56

loorietta

Laamaaja2

Yoda:)-99

Persu

Taikisfani

sählääjä

taika jonttu

DoubleDuck00

StarWarsSamppu

ansaaku

RoniN

00tuplanollaSalainenagentti

Lucar Nro. 1

Jones Duck

Aku mies123

flemming andersen

Mittarimato 01

Merimies 99

RaivoAnkka123

PerusRoope

Hogu02

Sivut

Kommentit (186)

Vierailija

Lainaus:
Re: ADRESSI: Roope-limut taas kauppoihin.

Veli Huilu - 14.01.11 08:55 (ID 694691) Nopeasti nämä adressit pois! mIkä adressivillitys täällä sivustoilla riehuu? Lopettakaa adressien tekeminen ja nopsaan!!

Sinuna en pahemmin puhuisi Adressien lopettamisesta... Muistan sinulta ainakin kolme Adressia, johon muut sanoivat lähes samalla tavalla kuin sinä äsken.

Minun nimeäni ei siis listaan.

>XRoke>

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: ADRESSI: Roope-limut taas kauppoihin.

xx-roope-kerälijä - 14.01.11 08:59 (ID 694696)
Lainaus:
Re: ADRESSI: Roope-limut taas kauppoihin. Veli Huilu - 14.01.11 08:55 (ID 694691) Nopeasti nämä adressit pois! mIkä adressivillitys täällä sivustoilla riehuu? Lopettakaa adressien tekeminen ja nopsaan!!
Sinuna en pahemmin puhuisi Adressien lopettamisesta... Muistan sinulta ainakin kolme Adressia, johon muut sanoivat lähes samalla tavalla kuin sinä äsken. Minun nimeäni ei siis listaan. >XRoke>

Roke hei, minulla on tällä hetkellä 1 adressi käynnissä. Joten minulla ei ole mitään kolmea, sori vaan.

Vierailija

Lainaus:
VH: minulla on tällä hetkellä 1 adressi käynnissä
Puhuin kylläkin menneessä muodossa... En sanonut kuinka monta Adressia sinulla tällä hetkellä on. Etkös sinä ole 3 adressia joskus kuitenkin tehnyt?

>XRoke>

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Noh,eipäs nyt riidellä.

Älkää tehkö näitä.Meidän ääni ei kuitenkaan vaikuta mitenkään tuohon limuun.Jos se on lopetettu niin se on.Siitä limustahan on jo kauan.

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Huilu, jos sanot, että adressit pitää poistaa niin sehän tarkoittaa sitä, että sinunkin adressisi poistetaan siinä samalla ja tämä on minunkin AINUT adressini. Älkääkä lähettäkö tänne roskapostia, jossa te ette kannata tätä kiitos.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: ADRESSI: Roope-limut taas kauppoihin.

niklas29 - 14.01.11 09:17 (ID 694716) Huilu, jos sanot, että adressit pitää poistaa niin sehän tarkoittaa sitä, että sinunkin adressisi poistetaan siinä samalla ja tämä on minunkin AINUT adressini. Älkääkä lähettäkö tänne roskapostia, jossa te ette kannata tätä kiitos.

niklas hei, minä en haöunnut haastaa riitaa. Äläkä sinä haasta. Äläkä loukkaannu niin helposti. Onhan sekin roskapostia, kun sinä sanot jossain topassa että älä tee tälläistä topaa tyhmä? enkä sanonut, että ne pitää poistaa, vaan että nämä ovat turhia. Ja se oli minun mielipiteeni.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Veli huilu, minä kyllä olen yksi kerta nähny jonkn topicin, jonne sinä lähetit roskapostia myös.Huutelit LUKOON ja haukuit topicin tekiää, joka oli uusi, ja jos muistat tämän, niin jos et tiennyt, moderaattorikin tuli sinne puhumaan ettei noin rumasti saa olla.Kyllä minäkin olen tehnyt aluksi vahingossa aivan turhia topiceja, ja Niklas haukkunut tyhmäksi, Kaiki melkein huutanutlukkoon, ja kaikki on tehnyt jotakin väärää.

Minä kannatan Niklaksen juttua!

Yhdessä 2003 vuoden Aku ankka lehdessä mainostettiin Roopen klikot arkkeja, Disney sekotus karkkeja, ja jotain Aku Ankka suklaapatukoita!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

SOri vaan Daniel, en haukkunut sitä uutta tyyppiä, ja tiesin, että Modet tluivat sinne topaan puhumaan. Olen siitä pahoillani, ja minusta en käyttäytynyt mitenkään hounosti, eikä sitä voi verata tähän, koska tämä on turha topic, eikä mikään sellainen, että minä lisin haukkunut jotain tyyppiä. Ja en tarkoita sanalla lakkautettu lukotettua, vaan sitä, että minä lakkautan itse, elin saonn että topaan ei saa enää kirjoittaa.

Vierailija

Tuota... Rauhoittukaa, ihmiset. O_O

Laitan nimeni listaan, vadelmalimu on hyvää, ja tekee sitä mieli! ;9

Vaikkeivät nämä kovinkaan suurella todennäköisyydellä onnistu, nämä adressit...

~~Roussaaalleee chilipähkinnäää~~

Vierailija

Lainaus:
Re: ADRESSI: Roope-limut taas kauppoihin.

Daniel10 - 15.01.11 09:00 (ID 694779)

Veli huilu, minä kyllä olen yksi kerta nähny jonkn topicin, jonne sinä lähetit roskapostia myös.Huutelit LUKOON ja haukuit topicin tekiää, joka oli uusi, ja jos muistat tämän, niin jos et tiennyt, moderaattorikin tuli sinne puhumaan ettei noin rumasti saa olla.Kyllä minäkin olen tehnyt aluksi vahingossa aivan turhia topiceja, ja Niklas haukkunut tyhmäksi, Kaiki melkein huutanutlukkoon, ja kaikki on tehnyt jotakin väärää.

Minä kannatan Niklaksen juttua!

Yhdessä 2003 vuoden Aku ankka lehdessä mainostettiin Roopen klikot arkkeja, Disney sekotus karkkeja, ja jotain Aku Ankka suklaapatukoita!

Juuri näin!

Mun nimen voi laittaa listaan (vaikka se tuskimpa hyödyttää mitään)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat