Profiili nimenne

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mistä saitte idean proffanimeen.

Mä sain siitä kun tykkään Roopesta. Voitte myös sanoa miksi juuri tuo kuva

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Tjaa. Ehkä siksi että olen poika ja tykkään Akusta :D ja kuva tulee siitä ,että Carl Barks on lempipiirtäjäni ja Aku on lempihahmoni.

Vierailija

Mun nimi on Kaisa ja sukunimi alkaa k:kirjaimella, äiti sen oikeastaan keksi kun joskus 8v rekkasin tänne ja äiti ehdotti tota nimee.

Vierailija

Kirjaimet R ja A tulevat paitsi omista nimikirjaimistani, myös lempihahmoni Roope Ankan nimikirjaimista;)! Ja 99 tulee syntymävuodestani.

Ja hei, anteeksi vaan, mutta minusta noiden mainoksien laittaminen on jotenkin ärsyttävää...

Kyllähän sen ymmärtää että esim. adresseja ja tietovisoja on mukava mainostaa, että saadaan porukkaa mukaan, mutta niklas29kin on laittaa joka ainoaan viestiinsä mainoksen siitä Aku Ankka 60-vuotta-jutusta... Älkää loukkantuko.

Vierailija

Niin, ja kuvassa on toisen lempipiirtäjäni Barksin piirtämä, mielestäni hieno kuva lempihahmostani Roopesta. Joten siksi tämä kuva.

Vierailija

Vilkaise RS-lehti 336. Eka tarina, sieltä minä tämän äkkäsin.

Kuva vain oli jotenkin niistä paras.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Aluksi en millään keksinyt, minkä nimen ottaisin, mutta sitten tämä tuli jotenkin vain mieleen. Ajattelin että nimen on ihan pakko liittyä Roopen ensilanttiin, ja siihen kokeilin kaikenlaisia merkkejä. Tätä nimeä ei ollut vielä kukaan keksinyt, joten otin sitten tämän.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat