Oletko katsonut 3 musketööriä elokuvan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko katsoneet 3 musketööriä elokuvan.Kertokaa myös oliko se hyvä elokuva.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Olen, ja se oli erittäin hyvä. Jaa että miksikö? No, siinä oli paljon huumroia, ainakin minun mielestäni. Oli myös joltakin hyvä idea laittaa Mikki, Aku ja Hessu kolmeksi muskettisoturiksi. Siinä oli myös otettu kaikki mahdollinen huomioon, oli sitä huumoria, ja sitten oli myös enemmän 'draamaa*'.

Joten se oli itse asiassa kaikin puolin todella hauska ja hyvin keksitty elokuva. Käsikirjoitus oli suoraan sanottuna ihana. Ja siksipä tämä sattuukin olemaan suosikki elokuvani, eikä todellakaan suotta.

Itse sain tämän joskus joululahjaksi VHS: lle, mutta sitten katosivat video -laitteet hiljalleen, ja videokin katosi, mutta onneksi se sitten tuli joskus telkkarista, ja nyt se on sitten tallenettuna telkkarissa. Katson sitä yleensä parin ystäväni kanssa. Ja se jaksaa hauskuutta yhä vain! En minä itse ainakaan voi siihen kyllästyä.

Sinänsä hauska juttu, mikä oli myös otettu huomioon, oli, että elokuvassa oli myös Heluna. Sillä eihän Heluna kamalan paljon noissa elokuvissa edes esiinny...

No siis, hyvä elokuva oli.

* Mitä nyt tarkoittaa Disneyn ' draama ' ...

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Oletko katsonut 3 musketööriä elokuvan

Seko-Ankka - 19.01.11 12:27 (ID 697065)

Kyllä ja pidin siitä. Eipä ole paljon sanottavaa, Viittavitsi kertoikin kaiken puolestani.

Samaa mieltä.

Vierailija

Olen katsonut, joskus ajat sitten. Pidin siitä kovasti. Se oli hienosti animoitu, ja hahmot olivat hauskat. Tosin tuo video, VHS-kasetti, on hukassa, ja soitin on rikki, joten sitä tuskin enää näen. En ole edes huomannut että se olisi koskaan televisiosta tullut, kuten Viittavitsi kertoi. Haluaisin todellakin katsoa sen uudelleen, sillä elokuva oli dramaattinen, hauska, ja siinä oli hyvä idea.

Hienosti oli tehty etenkin se kohta, missä Minni ja Iines siepattiin, ja Mikki, Aku ja Hessu lensivät kuralampeen. Tuli todellakin sellainen... Märkä, likainen ja liukas olo. Mutta lempikohtani tuossa elokuvassa oli se, kun Hessu ja Heluna rakastuivat.

Ehkä Disneyn parhaita piirroselokuvia, sanon minä.

Vierailija

Olenhan minä sen katsonut, ihan hyvä se oli. Siinä oli huumoria (ainakin minun mielestäni) ja löytyi siitä paljon muutakin.

Roussa tämä elokuva tuli vuonna 2009 joskus joulun aikoihin.

tunnodaK. Olen etsimäsi ankka.

Vierailija

Oon katsonu ainaki 2 kertaa mut on siit ny ainaki 5 vuotta aikaa, enää en katsoisi, mutta silloin 7veenä oli ihan hyvä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Oletko katsonut 3 musketööriä elokuvan

akupoju - 24.01.11 03:36 (ID 699670)

Ihan hyvä leffa. En ole kylläkään jostakin syystä katsonut sitä piiitkään aikaan.

En mäkään

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat