Onko Hannu miestänne liian onnekas

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mielestäni aivan liian onnekas.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Niin kuin muut ovatkin sanoneet, Hannun liioiteltu onni on ihan hyvä. Ei Akun ja Hannun torailut olisi hauskoja ilman Hannun onnea.

Vierailija

akupoju - 18.01.11 09:17 (ID 697000) Niin kuin muut ovatkin sanoneet, Hannun liioiteltu onni on ihan hyvä. Ei Akun ja Hannun torailut olisi hauskoja ilman Hannun onnea.[/quote]

Veit sanat suustani.

Vierailija

Hannun onnihan onkin itse asiassa koko hahmo idea. Itsestäni on itse asiassa (aika oudoks menee) todella hauskaa katsoa, kun Hannulla on niinkin hyvää tuuria, mutta kyllä se sitten pidemmän päälle rupeaa jo ehkä vähän tympimään.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Joo olette oikeassa! Hannun onnekkuus on sen hahmon idea. Muuten Hannu ei olisikaan etes kovin järkevä hahmo. Vastaan, että Hannu ei ole mielestäni liian onnekas.

Vierailija

Re: Onko Hannu miestänne liian onnekas 19.1.2011 20:00

Täysin samaa mieltä mitä Viittavitsi.

Sry. Lyhyt viesti.

Niin määkin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Onko Hannu miestänne liian onnekas

akupoju - 18.01.11 09:17 (ID 697000)

Niin kuin muut ovatkin sanoneet, Hannun liioiteltu onni on ihan hyvä. Ei Akun ja Hannun torailut olisi hauskoja ilman Hannun onnea.

Vierailija

Ei se ole liioiteltua. Hannu on ihan hyvä noin, sillä muutenhan tarina olisi aika tylsä. Hannun onni tekee sarjakuvista kiinnostavia.

Anteeksi lyhyt viesti. Olen siis samaa mieltä akupojun kanssa, muotoilin sen vain erillä tavalla. : )

Vierailija

Hannu Hanhen hyvä onni on osa hänen persoonaansa (niinkuin moni on sanonutkin ja sellaiseksi Carl Barks hänet loi) , ilman sitä hän ei oikeastaan olisi mitään, ainakaan minun nielestäni. Vastaan tähän että Hannu ei ole liian onnekas.

tunnodaK. Olen etsimäsi ankka.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat