mista päin suomea olette?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

itse olen Raumalta

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mie oon täältä Etelä-Suomest, tarkemmi sanottun Etelä-Karjalasta. Vaik mie haluaisin assuu Lapis, ni oha tääki hyvä paikka assuu...

-Homeros

Vierailija

Asustelen täällä Suomen Chicagossa, eli Lahdessa. Yksinkertaisesti sanottuna tämä on mahtava paikka asua! : )

Mr Roope Ankka

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: mista päin suomea olette?

akudaku - 20.01.11 09:30 (ID 697842) asun anjalassa eli nykyisessä suur kouvolassa

Ai säkin asut kouvolassa? Mäkin asun. : ) Tarkemmin siis Elimäellä, jota ei enää ole. :P Oon silti elimäkeläinen, en mikään himputin kouvolalainen. : D

//

Lainaus:
kwy: Täällä kolmas suur kouvolalainen

Jeah! :D

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Lainaus:
Re: Re: mista päin suomea olette?

klondyken kuningas - 21.01.11 02:24 (ID 697947) Minä asun Sastamalassa.Kukaan ei varmaan ole kuullut koko paikasta.

Vai asut sinä Sastamalassa? Minä olen kyllä kuullut paikasta. Meillä asuu isän vanhemmat siellä, joten käymme siellä useamman kerran vuodessa.

Save me from the dark.

Vierailija

Lainaus:
vikke98:
Lainaus:
akudaku: asun anjalassa eli nykyisessä suur kouvolassa
Ai säkin asut kouvolassa? Mäkin asun. : ) Tarkemmin siis Elimäellä, jota ei enää ole. :P Oon silti elimäkeläinen, en mikään himputin kouvolalainen. : D

Täällä kolmas suur kouvolalainen :D

Vierailija

Itä-Suomesta, tarkemmin Mikkelistä päin. Enpä ole kyllä minäkään koskaan missään muualla edes asunut, mutta eihän sitä sitten koskaan tiedä.

~ Viitta on voimaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat