AA pelit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teillä siis minkäänlaisia AA tai taikaviitta pelejä. Itselläni on Pk ja Donald duck quack pack attack.

Kommentoikaa onko turha vai hyödyllinen!!?

Siis jos kerran Kingdom Hearts pelit lasketaan AA peleiksi niin minulla on lisää Kh1 Kh 358/2 Kh birth by sleep

Myös AA lautapeli...

Kommentit (10)

Vierailija

No onhan tälläisiä keskusteluja ollut mutta minua se ei juuri haittaa. No Itsekin omistan nuo pelit jotka mainitsit ja mielestäni ne ovat oikein hyviä. PK on tullut pelattua läpi varmaan 20 kertaa ala-asteella :) mutta en ole juurikaan sitä pelannut kun ylä-astelle siirryin. Kingdom Heartseista minulla on KH 1, KH 2, KH 358/2 days.

Vierailija

Hmh... Joskus aikoinaan lainasin Universumin sankarin useaan kertaan kirjastosta. Viihdyin kyseisen pelin kanssa hyvin paljon.

Tällä hetkellä omistan Kingdom hearts, Kingdom hearts II, Kingdom hearts: Chain of memories, Kingdom hearts: 358/2 Days, Kingdom hearts: birth by sleep. Kaikissa Kingdom hearts peleissä Akulla on rooli, oli se sitten pieni tai suuri. Lisäksi omistan Duck tales 2, jossa tosin ei pelata Akulla vaan Roopella. Akua ei ihme ja kumma edes välähdäkkään pelissä.

Vierailija

Itselläni ei ole mitään pelejä, mutta ystävälläni ovat kaikki mahdolliset. Häneltä löytyvät Kingdom Hearts 1 ja 2, PK:n ja sen yhden... en nyt muista nimeä. Joten olen niitä sitteh hänen luonaan pelannut, hyviä ovat kaikki.

Enkä minä niitä edes kotona olisi voinut pelata, kun ei meillä ole 'Pleikkaria', enkä sen puoleen mitään muutakaan.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: AA pelit

Teurastaja-Lasse - 21.01.11 05:08 (ID 698083)

Minulla on Aku Ankka lautapeli ja Roopen liikemmies peli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat