Putous

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

TULEVA KAUSI:

CrazyDuck12 on uuden kauden juontaja!

Eli odotetusti Putous2 alkaa lähes heti, kun tämä kausi päättyy. Ja ennakkoon on ilmottautujia tullut:

Daniel10

DuckBurg

Jonikuusysi

Kalamies

Jac

Tuleva kausi alkaa siis kun tämä kisa loppuu, ja ilmottautujia saa tulla ensimmäisen viikon ajan, mutta sovittu määrä on vaikka... 12-16 kilpailijaa.

Näin osallistut:

Ilmoita itsesi mukaan ja tee viestiin hahmosi. Tuohon hahmoesittely Topiciin ei enää tehdä hahmoja!

Sivut

Kommentit (218)

Vierailija

mä tulen kilpailijaksi vitsini :pikku-Ville tuli taas myöhässä matikantunnille. opettaja kysyi miksi pikku-Ville on myöhässä. Pikku-Ville: sanoi rosvot ryöstivät minut.Opettaja kysyi: mitä ne sinulta veivät. Pikku-Ville vastasi: kaikki matikan tehtävät.

Vierailija

Nyt tuli kyllä topic oikeaan Tv-visailuun. Ilmoittaudun mukaan. Ei kai tarvitse luoda omaa sketsi-hahmoa? PS: Tännekin pitkästä aikaa kirjoittelen. // Jonikuusysi, tajusin sen kyllä, mutta tarkoitinkin toisella tavalla sitä (esim keksiikö omat repliikit), mutta asia tuli selväksi. Osallistujia vaan mukaan!

-LP-

Vierailija

Taitaa olla jo paikat täynnä joten en kinua mukaan, tulen sitten 2-kaudelle. Mutta voin vannoa että seuraan tätä kisaa silmä tarkkana. Toivottavasti kuulemme hauskoja vitsejä. :)

-Tuplis-

Vierailija

Jonikuusyi, nyt annoit minulle kyllä pahan aiheen. utta olen miettinyt tuota ooppera-vitsiäni, ja tässä se tulee:

Mikä on yhteistä oopperalla ja jodlauksella? No, sehän on se, että kumpaakaan ei jaksa normaalijärkinen-ihminen kuunnella kovin kauaa.

PS: Odotan innolla näkeväni muidenkin vitsit. // Loopperi, ihan hauskan vitsin keksit, jos tarkoitit siinä auton pakokaasuja. // Tähän mennessä kaikki ovat olleet aika hyviä mielestäni, mutta varsinkin Kammolilla oli todella hyvä mielestäni.

-LP-

-LP-

Vierailija

Tässäpä "hyvä" vitsini:

-----------------------------------------------

Mitä eroa on Autolla ja Ihmisellä?No Ihminen osaa pieraista kovaäänisemmin kuin Auto!

-----------------------------------------------

Olikohan tuo ihan asiallinen?...

-Lopperi9 ankkavoimaa-

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat