Tämmöstä kysyisin.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis saako tänne lähettää kuvia vaikka kuvassa ei olisi mikään Disney hahmo, vaan jokin omakeksimä, mutta jos kuitenkin kuvan aiheena on joku Disney tarina?

Kommentit (3)

Vierailija

Hei!

Huomauttaisin nyt että voit kysyä tästä asiasta off topic 2, eli siis ei tarvitse tehdä omaa topicia!! =)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jospa nyt vastaisin tähän kysymykseen, kun galleriassa modena olen.

Itse olen pitänyt sellaista linjaa galleriassa, että aiheena pitää olla Disney eli jos menee täysin ohitse kuvan aihe niin en mene hyväksymään sellaisia. Kuitenkin olen ollut esimerkiksi suopea disney-roolipelissä keksityille hahmoille, jonka siis on jotenkin tarkoitus liittyä Disneyhyn eli niissä on jotakin Disneymäistä. Samoin joitakin muitakin töitä, joissa on ankan nokka olen kyllä hyväksynyt mukaan eli kunhan se työ nyt jotenkin on Disneyhyn liittyvä niin kyllä minä sen kuvan julkaisisin eli lähetä vaan se kuva niin katsotaan onko se julkaisemisen arvoinen, aina kannattaa yrittää, jos kuvaa ei ilmesty ei sitä kuvaa ole julkaistu, koska se ei ole sopinut galleriaan.

Lainaus:
Krisuli: Hei! Huomauttaisin nyt että voit kysyä tästä asiasta off topic 2, eli siis ei tarvitse tehdä omaa topicia!! =)

Ei tarvitse tosiaan omaa topicia tehdä jokaiselle kysymykselle, siinä olet oikeassa, mutta ei tätä kannata offissa lähteä kysymään, koska se hukkuu varmaankin kaiken muun joukkoon. Varmempi paikka saada tälläiselle kysymykselle vastaus on laittaa se UKK-topiciin, siellä se huomataan helpommin kuin täällä erillisenä topicina.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18623/ukk_usein_ky...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat