Tiputa paras käyttäjä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli ensin tänne pitäisi saada 15 käyttäjää josta sitten pudotetaan paras. Eli jos lähetät tänne nyt viestin ilmoitat siine haluavasi listalle. Minä teen listan kun 15 kättäjää on tullut. Kun Lista loppuu tehdään samalla kaavalla uusi. Minä olen myös listalla.

Kommentit (11)

Vierailija

E... Enpä taida tulla sittenkään. Kannattaisi laittaa aloitusviestiin: "Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön."

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minusta on hieman tyhmää vertailla käyttäjiä tällee, että selviää kuka on huonoin, Aivan varmasti se viimeiseksi jäänyt tulee suuttumaan tuloksesta ja ei ole kovin hyvä mieli, kun saa tietää että jäi viimeiseksi eikä ole mikään mahtavin käyttäjä. En osallistu juuri näihin, koska en halua aiheuttaa kenellekkään harmia sekä mielipahaa, kun en pudota häntä listalla. Saatte te toki tätä jatkaa, mutta täytyy muistaa, että ei tätä käyttäjien vertailua kovin hyvällä taideta katsoa, kun se käyttäjien välinen vs- topic meni aikoinaan lukkoon.

Niin ja aiheestahan voi jatkaa täällä: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/22475/pudota_para...

Tuolla voitte myöskin pudotella käyttäjiä eli siellä kait tämä voi jatkua?

Mielestäni on turhaa mitään ilmoittelua vetää eli 15 tyyppiä tulee peräkkäin sanomaan tulevansa mukaan ja sitten alkaa vasta pudotus, menee kyllä hieman spämmiksi tällä systeemillä.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tännehän on tullut mukavasti käyttäjiä.:)

Vielä seitsemän lisää niin päästään aloittamaan

//Taino...seurataan Hidiksen linkkiä.

Foorumin tylsin mies.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuka teistä haluaa jäädä listan viimeiseksi eli vähiten hyväksi? Ehei, ei tällaisia topicceja kiitos, kuten Hirnu totesikin. Tiputusketjujakaan ei tarvita jokaiselle keksitylle asialle, kun yleinen tiputusketju on jo olemassa.

Lukkoon menee, jättäkää nämä negatiiviset käyttäjäjutut tekemättä.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat