Nuorin AA.fi:n käyttäjä.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli uteliaisuudesta ois kiva tietää teiän iät ja et kuinka nuorii mukana menossa on. Alotan itte oon 8.v

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Niin minäkin olen 8-vuotias. Satuin huomaamaan tämän, kun katselin sivustoa. Ehkä sinä tai minä ollaan nuorin käyttäjä täällä.

Tupuhullu8- Tupua fanittamassa!

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

Lainaus:
Lainaus:
No onhan täällä muitakin kahdeksan vuotiaita,kuin te.Kenties täällä on seitemän vuotiaitakin. Minusta kuitenkin olisi parempi jos kerrottaisiin ikä täällä topassa: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/17434/ikasi/sivu/1 Se toppa taitaa olla menestynein joten jatketaan siellä. Cxv
mut tää topa ei oo samanlainen!

Kerros mitä eroa näillä topikeilla on?

Sano kolme asiaa.

Kalamies aina kalastamassa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Nuorin AA.fi:n käyttäjä.

Kalamies - 22.01.11 04:21 (ID 698579)

Lainaus:
Lainaus:
No onhan täällä muitakin kahdeksan vuotiaita,kuin te.Kenties täällä on seitemän vuotiaitakin. Minusta kuitenkin olisi parempi jos kerrottaisiin ikä täällä topassa: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/17434/ikasi/sivu/1 Se toppa taitaa olla menestynein joten jatketaan siellä. Cxv

Sano kolme asiaa.

No tässä selvitetään KUKA on nuorin käyttäjä,tässä kaikki ei vaan sano mä oon esim 11 v kolmatta en keksi!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Nuorin AA.fi:n käyttäjä.

akukamu - 22.01.11 05:11 (ID 698612)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Nuorin AA.fi:n käyttäjä.

Kalamies - 22.01.11 04:21 (ID 698579)

Lainaus:
Lainaus:

Sano kolme asiaa.

No tässä selvitetään KUKA on nuorin käyttäjä,tässä kaikki ei vaan sano mä oon esim 11 v kolmatta en keksi!

Akukamu on järkevä ja lopettaa yrityksen pitää tätä turhaa topicia yllä. Olet aika uusi täällä, ja tämän voi lukottaa!

aku_99 - samana Rosa-fanina jo vuodesta 2009!

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

Nuorin tämän sivun käyttäjä on kuusi vuotias osku ja ana.

Eli kuusi vuotias on nuorin.

//Ajattelin sillälailla, että kerron sen tuossa samalla.

Joku olisi sen kuitenkin kysynyt.

Vierailija

Lainaus:
Re: Nuorin AA.fi:n käyttäjä.

Kalamies - 23.01.11 10:18 (ID 698900)

Nuorin tämän sivun käyttäjä on kuusi vuotias osku ja ana.

Eli kuusi vuotias on nuorin.

Niin, itsekkin olen galleriassa tuon kuullut.Mutta ei sinun olisi ollut kuitenkaan pakko nimeä kertoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat