Roope sedän miljoonat.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä topicissa arvostellaan Roope sedän miljoonat-Tarinoita. Omasta mielestäni tarinoita on ollut kiva lukea kun siitä kuvastakin mikä aina alussa oli niin oli kuvitellut aivan toista ja Roope oli siinä vilä nuori Ankka-herra.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Minun on ihan pakko sanoa, mutten ole koskaan edes viitsinyt silmäillä yhtäkään tarinaa. Eikä vain siksi, että ne ovat vääriä, vaan siksi, ettei Roope oikeastaan millään muotoa lukeudu suosikki hahmoihini. Joten olenpa siis jättänyt lukematta.

Tai no... yhden luin, ja se ei sitten ollut oikein minun mieleeni, mutta enpä sitten vain yhden tarinan osalta oikein voi arvostela koko sarjaa. Mutta, näin Ei-niin-innokkaana-Roope-fanina voin sanoa omalta osaltani mielipiteeni, etteivät ne mikään maailman paras sarja ollut. Mutta voin myös sanoa, että on niitä vähän huonompiakin sarjoja nähty...

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Ikävä kullä minun täytyy sanoa että ne ovat mielestäni jopa ärsyttäviä, sillä Rosan Roope Ankan elämä ja teot sarja on minusta se aito kertomus Roopen nuoruudesta... Se on silti vain Rosan näkemys, joten on periaatteessa Italialaisilla ihan oikeus tehdä oma näkemyksensä Roopen elämästä...

Vierailija

Onhan ne hyviä ja olen lukenut ne kaikki, mutta antavat väärää tietoa, sekä opettavat tulevia Ankka faneja väärään tietoon.

Onneksi ei minua...

Vierailija

Lainaus:
Re: Roope sedän miljoonat.

AkutykkääIineksestä - 24.01.11 08:59 (ID 699987)

Mukavia ja mielenkiintoisia, mutta ne eivät pidä paikkaansa.

Minuakin häiritsi se, että ne vääristivät uusille lukijoille Roopen nuoruuden todellisia tapahtumia, koska mielestäni vain Carl Barksin kehittämät tapahtumat ovat oikeita. Kesihän hän Roope Ankan.

Vierailija

Lainaus:
mutta antavat väärää tietoa, sekä opettavat tulevia Ankka faneja väärään tietoon.

Lainaus:
ne vääristivät uusille lukijoille Roopen nuoruuden todellisia tapahtumia

Voi lässy... Viihteeksihän ne on tarkoitettu! Fausto Vitalianolla on yhtä suuri oikeus tehdä tarinoita Roopen nuoruudesta kuin Rosalla.

Olen muuten sitä mieltä, että Fausto Vitalianon käsikirjoitukset ovat paljon viihdyttävämpiä kuin Rosan.

Pahoittelen, jos viestini loukkasi jotakuta, mutta oli pakko sanoa oma kantani...

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Roope sedän miljoonat.

GNR. - 26.01.11 05:32 (ID 700823)
Lainaus:
Re: Roope sedän miljoonat. AkutykkääIineksestä - 24.01.11 08:59 (ID 699987) Mukavia ja mielenkiintoisia, mutta ne eivät pidä paikkaansa.
Minuakin häiritsi se, että ne vääristivät uusille lukijoille Roopen nuoruuden todellisia tapahtumia, koska mielestäni vain Carl Barksin kehittämät tapahtumat ovat oikeita. Kesihän hän Roope Ankan.

Olen samalla kannalla siitä, että hahmon keksinyt päättää hahmon "oikean" elämäntarinan. Barks loi Roope Ankan ja käytti sarjakuvissaan pätkiä, takaumia tai mainintoja Roopen nuoruudesta ja Don Rosa teki niiden pohjalta Roopen "oikean" elämäntarinan.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

En tykkää tarinan piirtäjästä.On tylsää katsella huonoja kuvia.Aloitin vähän lukemaan, mutta en ollenkaan tykännyt.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat