2011 - synttärivuosi kaikin puolin!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tänä vuonnahan tulee olemaan 5. joulukuuta Aku Ankka-lehden ilmestymisestä täydet 60 vuotta!!! Don Rosa, joka syntyi samana vuonna, vain noin puoli vuotta aikaisemmin, tulee olemaan 29. kesäkuuta myös 60 vuotias! Sekä mestarimme Carl Barks, joka kuoli jo 11 vuotta sitten ( :( ), tulee täyttämään 27. maaliskuuta 110 vuotta!! Joten täällä topicissa yleistä keskustelua syntymäpäivistä, sekä onnitteluja!

aku_99 - samana Rosa-fanina jo vuodesta 2009! (sekä kaksi vuotta minun rekisteröitymisestä AA:n sivuille! xD)

Kommentit (4)

Vierailija

Oho.

En löytänyt hausta yhtään tämän tyylistä topicia, mutta nähtävästi täällä silti yksi oli. Sry!

aku_99 - samana Rosa-fanina jo vuodesta 2009!

Vierailija

Lainaus:
2011 - synttärivuosi kaikin puolin!

aku_99 - 25.01.11 11:11 (ID 700103) Eli tänä vuonnahan tulee olemaan 5. joulukuuta Aku Ankka-lehden ilmestymisestä täydet 60 vuotta!!! Don Rosa, joka syntyi samana vuonna, vain noin puoli vuotta aikaisemmin, tulee olemaan 29. kesäkuuta myös 60 vuotias! Sekä mestarimme Carl Barks, joka kuoli jo 11 vuotta sitten ( :( ), tulee täyttämään 27. maaliskuuta 110 vuotta!! Joten täällä topicissa yleistä keskustelua syntymäpäivistä, sekä onnitteluja! aku_99 - samana Rosa-fanina jo vuodesta 2009! (sekä kaksi vuotta minun rekisteröitymisestä AA:n sivuille! xD)

Juu, minun puolestani juuri siksi tulee Rosan kirjajulkaisuja tänä vuonna ;D.

Ja, jos olet niin Rosa-faninen, kannattaa rekata, Aku_99: donbarks.foorumini.com

-LH8-

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat