mikä ei ole miellyttänyt sinua aku lehdissä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kun tulin koulust 26 1 2011 niin muistin että akkari tilaukseni piti alkaa sinä päivänä no menin heti innokkaasti selaamaan posteja no suureksi pettymykseksi enlöytänyt maailman hauskinta kuvasarja lehteä joka onjo 60v

Kommentit (11)

Vierailija

Minulla on ainakin 7 vuoden aikana tullut Aku Ankkoja aina joka keskiviikko, eikä koskaan mitään omituista.

Itse en löydä asiaa, joka ei olisi minusta hauskaa Aku Ankasta (jos mainoksia ei lasketa).

Vierailija

Lainaus:
Re: mikä ei ole miellyttänyt sinua aku lehdissä

GNR. - 26.01.11 05:25 (ID 700818)

Itse en löydä asiaa, joka ei olisi minusta hauskaa Aku Ankasta (jos mainoksia ei lasketa).

Veit kirjaimet näppäimistöstäni!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minusta kakkos sivulla ei tarvitsisi olla Taliaferron tarinaa, sillä joissain erikoisnumeroissa olisi hyvä että tulisi siitä toimituksen tekemä puhe.Tulee kuitenkin vain Taliaferron yksi sivuinen.Ja onhan Akkarissa välillä huonoja tarinoitakin.Hämäyksen hurrikaani 00, minulla on tapahtunut vähän samalla tavalla.Tilaukseni loppui numeroon 21.2010.Aloitimme tilauksen uudestaan, että Akkari taas tulisi.Sitten kun Akkarin piti tulla, sitä ei tullutkaan.Se piti ostaa kaupasta.Seuraavallakaan kerralla Akkari ei tullut, ja piti ostaa kaupasta.Äitini soitti että miksi sitä ei tullut.Sitten sanottiin että se tulee ihan varmasti ensi kerralla.Ensi viikolla odottelin Akkaria eikä sitä tullut.Mutta tuli se kuitenkin, mutta myöhässä.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Akkarin taso on laskenut 2000-luvun alusta huimasti. Onhan lehti edelleenkin hyvä, mutta edellä mainitut Taliaferron yksisivuiset ärsyttävät, kun niiden tilalla voisi olla vaikka "oma nurkka". Tarinoista ei enää löydy samaa järkeä useiden piirtäjien kohdalla, kuin vaikka viisikin vuotta sitten. Tarinoden juonet ovat (onneksi poikkeuksia on!) taantuneet pikku kakkosen tasolle. Ne jotka omistavat vaikka minä kirjoja, voivat huomata, että niissä on jonkin tasoista jännitystä! Otetaan esimerkki:

1. Minä Mikki Hiiri-kirjassa Jopi jalkapuoli kiristää Mikiltä suojelurahoja

2.Sama jopi salakuljettaa ooppiumia

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Lainaus:
mikä ei ole miellyttänyt sinua aku lehdissä

ss - 28.07.11 08:45 (ID 800948)

Akkarin taso on laskenut 2000-luvun alusta huimasti. Onhan lehti edelleenkin hyvä, mutta edellä mainitut Taliaferron yksisivuiset ärsyttävät, kun niiden tilalla voisi olla vaikka "oma nurkka". Tarinoista ei enää löydy samaa järkeä useiden piirtäjien kohdalla, kuin vaikka viisikin vuotta sitten. Tarnoden juonet ovat (onneksi poikkeuksia on!) taantuneet pikku kakkosen tasolle. Ne jotka omistavat vaikka minä kirjoja, voivat huomata, että niissä on jonkin tasoista jännitystä! Otetaan esimerkki:

1. Minä Mikki Hiiri-kirjassa Jopi jalkapuoli kiristää Mikiltä suojelurahoja

2.Sama jopi salakuljettaa ooppiumia

Olen samaa mieltä kanssasi noista Talifaerron yksisivuisista. Ne ärsyttävät. Siinä tilalla voisi tosiankin olla Oma Nurkka. Luin tässä isäni vanhoja Aku Ankkoja, ja niissä oli järjestetty Miss- ja Mister Disney - kilpailut. Eikö niitäkin voisi järjestää uudelleen ? Ne olivat mielestäni kivoja kilpailuja, mutta en ollut syntynytkään, kun ne järjestettiin.

Tarinoissa olisi kiva, jos olisi enemmän Carl Barksin, Don Rosan ja Kari Korhosen sarjoja. Vicaria on mielestäni ollut liikaa.

Ja muuten, mihin ovat hävinneet ne vanhat hyvät hahmot, kuten Moby Ankka, Veli-kani ystävineen, Pikku-Hukka, Kolme pientä porsasta yms. Niitä ei ole näkynyt akkareissa vähään aikaan. Superhessukin on mielestäni vähentynyt. Mikki-tarinoita myös enemmän, olisi kiva.

Jospa alettaisiin julkaisemaan enemmän vanhoissa Akkareissa olleita tarinoita.

Kyllä Akkaria edelleen luen, mutta laatu on hunontunut. Nyt täältä tulee eri käyttäjiltä vinkkejä, jos toimitus voisi ottaa ne huomioon?

-r_a,asiallista palautetta jo vuodesta 99-

Vierailija

Vanhoissa Aku Ankoissa ärsyttivät mikki-rikos jatko sarjat. Onneksi niitä ei ole enään näkynyt. Oma Nurkka saisi ilmestyä edes kerran kuussa.

Vierailija

Minusta Akuankka lehdistä ei löydy valittamista.Alussa olevat vitsisarjat ovat hauskoja ja Tarinat ovat Laadukkaita lähes aina.Vanhat klassikot joita tulee silloin tällöin ovat mahtava lisämauste.Ainoastaan Pepi ja Ossian Ötökkä tarinoista en pidä.

Vierailija

Olen samaa mieltä kanssasi noista Talifaerron yksisivuisista. Ne ärsyttävät. Siinä tilalla voisi tosiankin olla Oma Nurkka. Luin tässä isäni vanhoja Aku Ankkoja, ja niissä oli järjestetty Miss- ja Mister Disney - kilpailut. Eikö niitäkin voisi järjestää uudelleen ? Ne olivat mielestäni kivoja kilpailuja, mutta en ollut syntynytkään, kun ne järjestettiin.

Tarinoissa olisi kiva, jos olisi enemmän Carl Barksin, Don Rosan ja Kari Korhosen sarjoja. Vicaria on mielestäni ollut liikaa.

Ja muuten, mihin ovat hävinneet ne vanhat hyvät hahmot, kuten Moby Ankka, Veli-kani ystävineen, Pikku-Hukka, Kolme pientä porsasta yms. Niitä ei ole näkynyt akkareissa vähään aikaan. Superhessukin on mielestäni vähentynyt. Mikki-tarinoita myös enemmän, olisi kiva.

Jospa alettaisiin julkaisemaan enemmän vanhoissa Akkareissa olleita tarinoita.

Kyllä Akkaria edelleen luen, mutta laatu on hunontunut. Nyt täältä tulee eri käyttäjiltä vinkkejä, jos toimitus voisi ottaa ne huomioon?

-r_a,asiallista palautetta jo vuodesta 99-

[/quote]

Hyvä huomio. Yllämainitut vanhat hahmot ovat kadonneet pikkku hiljaa akkarista. Barksia, Rosaa ja erityisesti Korhosta voisi olla enemmän. Barksilla tosin en tarkoita aina samoja sarjoja jotka ilmestyvät akkariin/kirjoihin tasaisin väliajoin.

Vierailija

Lainaus:
Re: mikä ei ole miellyttänyt sinua aku lehdissä

Tino K. - 17.10.11 04:46 (ID 834097)

Aku Ankka lehdet on liian lyhkäsiä.

Sama juttu, ilmestyy kerran viikossa ja on niin lyhyitä. (h)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat