Äänestä huonoin taskari 2010

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli en löytänyt haulla, joten tein tällaisen topicin jossa on tarkoitus kertoa huonoin taskari 2010. Kirjoittakaa tilanne viestin loppuun. Voi lukottaa. Itse sanon Tripla, joka oli, tietysti ensimmäinen tripla, mutta siinä oli myös tylsät tarinat.

Tilanne:

1. Tripla......(1 ääni)

HUOM! Äänestys loppuu 5.3.2011.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Miuelestäni huonoin taskari 2010 on vuoden aloittanut taskari 361 Salattu Elämä, koska siinä oli kerrassaan surkeita tarinoita, eikä kansikaan ollut kovin hieno, mutta Fecchin piirtämä ja Pat & Carol McGrealin käsikirjoittama tarina Korpintyrmän kummitus sentaan menetteli, mutta muuten harvinaisen huono taskari ja tämän vuoden aloittanut taskari 373 puolestaan on lempitaskarini, joten on sentään jotain parannusta tullut.

Tilanne tällä ketkellä:

Tripla 3 pistettä

Kuutamolla 2 pistettä

Salattu elämä 1 piste

Vierailija

En nyt oikein tajua, onko kovinkaan hauskaa äänestää huointa Taskaria, mutta pitäähän tätäkin nyt tulle kommentoimaan.

Eli oma ei-suosikki-Taskarini viime vuodelta oli ehdottomasti Tripla. Iso, ehkä joskus arvokas, paljon luettavaa... Niin, oli siinä toki luettavaa, mutta ei sitten oikein mitään kovinkaan hyvää, kaikki tarinat olivat jotenkin vain niin laimeita... itse ainakin odotin Triplalta vähän enemmän, mutta ei. Ja sitten hintakin oli suoraan sanottuna järkky, mutta sehän nyt toki olikin jo arvattavissa. Joten ääneni (/pisteeni) menee minunkin Triplalle.

Tilanne:

4 pistettä: Tripla

2 pistettä: Kuutamolla

1 piste: Salattu elämä

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Tripla oli minusta huonoin. Tylsät tarinat, kallis hinta...

Tilanne

5 pistettä Tripla

2 pistettä Kuutamolla

1 piste Salattu elämä

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

En ole kaikkea lukenut, mutta kun Triplaa selailin, niin näytti selvästikkin huonommilta kuin muut, joita olen selannut, eli Tripla on huonoin!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat