Ankka-kuvien piirtäminen ja värittäminen tietokoneella

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisin tiedustella, millä ohjelmalla väritätte ja piirrätte kuvanne jos ne koneella teette? Itse käytän piirtämisessä painttia, ja värittämisessä sen apuna IrfanViewiä. Ne eivät oikein toimi, joten mikä voisi helpottaa kuvien värittämistä?? (ja piirtämistä)

Kommentit (7)

Vierailija

Tai sitten voisit piirtää käsin(mielestäni helpoin vaihtoehto) ja skannata sen tietokoneelle ja värittää sen vaikka photoshopilla tai paintilla.

Vierailija

Piirrän usein käsin ja väritän paintilla, mutta paintilla värittäminen on mielestäni todella hankalaa! (hermot menee välillä!) Olisin myös kiinnostunut kokeilemaan tietokoneella piirtämistä, eikä photoshopin lataaminen oikein onnistunut!

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Kannattaa kokeilla ainakin Gimpillä, vaikka en kyllä mene takuuseen, että se olisi yhtään Painttia parempi, mutta jos sitä osaisi käyttää hyvin niin kyllä sillä hyvää jälkeä saisi, mutta minä en siis osaa Gimp:iä kunnolla käyttää.

Vierailija

Itse haluaisin kovasti värittää piirrokseni tietokoneella, mutta en osaa. Miten kuvat voi siirtää koneelle ja värittää siellä? Mikä on paras ohjelma väritykseen? Olisin kiitollinen jos joku neuvoisi minua tässä asiassa.

Vierailija

Otat digikameralla kuvan tai skannaat kuvan (skanneria en osaa käyttää koska en sellaista konetta omista, etkä välttämättä sinäkään). Jos käytät digikameraa, siirrä se USB-kaapelin avulla, joka todennäköisesti on tullut kameraa ostettaessa. Avaa kuva ohjelmalla Irfan View, tai jollain muulla kuvankäsittelyohjelmalla. Ei paintilla! Avaa kohta "Kuva"/"Image", ja sieltä kohta "vähennä värisyyttä". Aseta "2 väriä". Avaa kohta "Kuva" uudelleen, ja paina nyt "Lisää värisyyttä", ja aseta suurin mahdollinen vaihtoehto. Sen jälkeen tallennat kuvan ja avaat sen Paintilla. Siellä rupeat värittämään.

Jos on kysymyksiä, (niinkuin varmaan onkin!) pistäkää tähän topiciin!

aku_99 - samana Rosa- fanina jo vuodesta 2009!

Vierailija

Itse käytän paintia... Yksinkertainen ja monipuolinen ohjelma, jos osaa käyttää erikoisominaisuuksia. GIMP on minulla käytössä enimmäkseen viimeistelyssä, ja muussa teksti/kuva muotoiluissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat