Liikaa adresseja?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kannatatko sitä kannatatko tätä

en usko että adresseista on ollut mitään apua mihinkään suuntaan.voisitteko lopettaa niitten tekemisen?? Olen nähnyt aku ankka.fi sivuilla omasta mielestäni yhden hyvä adressin ja se oli veli huilun esinäytöksiä taskareihin jos aiheena on joku vähän hölmömpi juttu niin kannattaa miettiä onko järkeä luoda semmoista topiccia

Tähän topaan ei tarvii tulla huutamaan lukkoon

Kommentit (10)

Vierailija

Onhan täällä muitakin hyviä adresseja, kuten esim. Taikaviitta 2000... Kuitenkin niitä on vähän liikaa, mutta siitähän on jossain vaiheessa mielestäni puhuttukin. Tämän olisi voinut mainita toki Offissakin yms. ettei olesi tullut turhaa topicia.

Vierailija

No, minun mielestäni kohta nämä adressit alkavat ottaa päähän. Varmaan on hyviäkin adresseja, en sitä kiellä, mutta kuitenkin niiden tekemistä voisi vähän rajoittaa. Offiin olisi voinut ehkä laittaa, mutta ei tämä topic kai maailmaa kaada, vai? ;D

Vierailija

Lainaus:
SweetChocolateDuck: Offiin olisi voinut ehkä laittaa, mutta ei tämä topic kai maailmaa kaada, vai? ;D

No voi vaikka kaatakin, ei sitä meille ole kerrottu.

Mutta minulle on aivan saman tekevää, tehdäänkö niitä adresseja vai ei. Eivät ne kuitenkaan tule toimimaan, ainakaan ne, missä kinutaan Akkareista lisää julisteita tai sitten joitain esinäytöksiä takaisin... Anteeksi jos noilla nyt jotakuta loukkasin, mutta voisihan niiden tekemistä kyllä hieman rauhoittaa.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Lukkoon tämä! Rupeat haukkumaan minun adressiani, mozilla, miksi? Adressit toimivat, jos ne lähetetään oikeaan osoitteeseen, niin kuin minunkin limuadressini toimii vallan mainiosti. Adresseja on kieltämättä kyllä paljon, mutta niin kuin sanoin: Ne toimivat, jos niitä käsitellään oikein. Tämä on turha topic. Turhempi kuin kaikki adressit yhteensä, joten lukkoon. Lisäksi olen huomannut, että sinä, mozilla ärsytät tahallasi muita käyttäjiä. Voisitko lopettaa sen?

Vierailija

en kyllä ketään tahallaan ärsytä eikä ole tarkotus loukata ketään ihmettelen vaan että luulevatko kaikki että adresseista on paljonkin hyötyä?

ps. en tarkoita haukkua adressiasi sanoin vain että se on periaattessa aika turha (muokkasin tuota aloitusviestiä ettei se loukkaisi ketään)

Vierailija

niklas, ei niitä limuja aleta tekemään enää ja vaikka ne minne lähetettäisiin, tuskin ne toteutuvat. Tällä sivulla on vain yksi adressi joka on onnistunut, AkeMaken adressi sivujen parantamiseksi. Silloin saatiin tämän sivun aktiivikäyttäjin mittakaavassa paljon adressiin osallistujia. Sitäpaitsi, luulitko että leikkiadressien päämäärä tulee onnistumaan. Sivu täynä käyttäjänimiä on todella vaikuttavaa. Jotta niitä limuja alettaisiin taas tekemään, tarvitsisit maybe 10 000 oikeaa nimeä. Niin niklas.

Anteeksi niille jotka adresseja on tehneet, mutta tuo on mielipiteeni.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Eikös otsikko voisi pikemminkin olla "Adressi: adressit lukkoon!"? :P

En tässä nyt rupea pyytelemään anteeksi, koska en ala yleistää ihmisiä. Olen samaa mieltä, että adressit eivät auta yhtikäs mitään jonkun asian toteutumiseen (varsinkin jos kyseessä olisi vaikka taskarien halpeneminen tms.) ja usea onkin tehnyt adressin vain yrittääkseen tehdä jonkinlaisen aiheen, johon kaipaisi vastauksia. Myös adresseihin vastailijoiden käyttäytyminen on jokseenkin typerää: oli aihe mikä tahansa, niin heti kaikki ovat sanomassa "mun nimi listaan!!!11". Sivuston tämänhetkisen tason huomaa kyllä näistä topiceista...

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaivoin esille kirjan mielipiteen KNH-topicista olen nimittäin itsekkin samaa mieltä.

Lainaus:
@kirja: Adressit. Niiden arvo menee, jos niitä tehdään jokaisesta asiasta ja niihin tulee vain satakunta nimeä. AkeMaken adressinkaan toimivuuteen en uskonut, mutta kun näin sen, miten teksti on tehty, pakko oli uskoa ja allekirjoittaa se. Valitettavasti kovin harva pystyy samaan. Muutenkin lukuisien adressien tekeminen aiheuttaa vain sen, että niihin ei suhtauduta kunnolla ja 'virallisesti'. Oikein käytettynä adressit ovat harvinaisia ja ainutlaatuisia, jolloin niiden vaikuttavuus ja uniikkius ilmenevät. Nyt adresseja tekevät vievät tärkeiden adressien kunnioitettavuuden pois. (Kaikkia adresseja tuskin lähetetään. Siinä tapauaksessa ne ovat täysin turhaa spämmiä.) He, jotka adresseja hoitavat, tekevät oikeastaan karhunpalveluksen virallisille adresseille, jotka ovat hyödyllisiä ja jotka todella kykenisivät vaikuttamaan ja muuttamaan asioita parempaan suuntaan.

Sivuston eka kunnon adressi oli siis AkeMaken tekemä, jossa vaadimme uudistuksia sivuille ja se toteutui silloin, koska se oli vakuuttavasti kirjoitettu ja siihen oli todella panostettu. Kun huomattiin, että siitä adressista oli hyötyä alkoi ilmestyä näitä kaikenlaisia turhia adresseja. Totuus on kuitenkin se ettei esimerkiksi juuri se limuadressi tai se jonkun kanavan poistaminen maksullisista kanavista oleva adressi eivät tule onnistumaan millään. Miettikäähän nyt jos kerran lopetetaan jonkun tuotteen valmistus ei se silloin ole ollut kannattavaa sille yritykselle ja tuskimpa tämän takia ne sitä alkaisivat taas valmistamaan, eivät ne ainakaan välitä joistakin nimimerkeistä, kun ne eivät kerro yhtään mitään, muutenkin joku hassu 100 allekirjoittanutta ei tunnu jossakin tuollaisessa asiassa missään. Mitä siihen kanavaan taas tulee niin hehän tekevät vain maksukanavilla rahaa eivätkä he sitä siirrä maksuttomaksi kovinkaan helpolla.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Re: Liikaa adresseja?!

"Hiidenkirnu" - 28.01.11 04:24 (ID 701645)

Kaivoin esille kirjan mielipiteen KNH-topicista olen nimittäin itsekkin samaa mieltä.

Lainaus:
@kirja: Adressit. Niiden arvo menee, jos niitä tehdään jokaisesta asiasta ja niihin tulee vain satakunta nimeä. AkeMaken adressinkaan toimivuuteen en uskonut, mutta kun näin sen, miten teksti on tehty, pakko oli uskoa ja allekirjoittaa se. Valitettavasti kovin harva pystyy samaan. Muutenkin lukuisien adressien tekeminen aiheuttaa vain sen, että niihin ei suhtauduta kunnolla ja 'virallisesti'. Oikein käytettynä adressit ovat harvinaisia ja ainutlaatuisia, jolloin niiden vaikuttavuus ja uniikkius ilmenevät. Nyt adresseja tekevät vievät tärkeiden adressien kunnioitettavuuden pois. (Kaikkia adresseja tuskin lähetetään. Siinä tapauaksessa ne ovat täysin turhaa spämmiä.) He, jotka adresseja hoitavat, tekevät oikeastaan karhunpalveluksen virallisille adresseille, jotka ovat hyödyllisiä ja jotka todella kykenisivät vaikuttamaan ja muuttamaan asioita parempaan suuntaan.

Sivuston eka kunnon adressi oli siis AkeMaken tekemä, jossa vaadimme uudistuksia sivuille ja se toteutui silloin, koska se oli vakuuttavasti kirjoitettu ja siihen oli todella panostettu. Kun huomattiin, että siitä adressista oli hyötyä alkoi ilmestyä näitä kaikenlaisia turhia adresseja.

niinpä kyllä se on mahdollista jos adressiin tulee jtn 300 osallistujaa (en tiedä paljo siihen akemaken adressiin osallistui) ja se koskee näitä nettisivuja silloin joku ylläpidosta vähän kiinostua

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat