Pitäisikö Aku Ankkaa tulla joka päivä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pitäisikö teidän mielestänne Aku Ankkaa tulla joka päivä? Minun mielestäni pitäisi. Kertokaa mielipiteenne!

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Siinä olisi luultavasti muutamia ongelmia:

1. Tarinoita ei jonkin ajan päästä enää olisi tarpeeksi.

2. Jotkut voivat lopettaa tilauksen, sillä tulisi todella kalliiksi, 365 numeroa vuodessa!

Nuo nyt tuli yhtäkkiä mieleen. Eli ei siis minun mielestäni pitäisi tulla joka päivä.

Vierailija

Viesti

Re: Pitäisikö Aku Ankkaa tulla joka päivä?

-ilves62- - 28.01.11 02:29 (ID 701493)

Siinä olisi luultavasti muutamia ongelmia: 1. Tarinoita ei jonkin ajan päästä enää olisi tarpeeksi. 2. Jotkut voivat lopettaa tilauksen, sillä tulisi todella kalliiksi, 365 numeroa vuodessa! Nuo nyt tuli yhtäkkiä mieleen. Eli ei siis minun mielestäni pitäisi tulla joka päivä.

Samat sanat. Mutta se alkais varmaan jo tulla tylskäsi, kun aina oottaa sitä niin hirveesti. Joten jännitystä ei olisi, joten sanon että ei olisi tarpeen että aku ankka tulisi joka päivä!

Vierailija

Kyllä, kyllä se olisi liian usein.

Akkarihan ei ole nytkään mikään hirveän halpa, joten en suosittele. Se tulisi todella kalliiksi, ja tosiaan, samoja tarinoita julkaistaisiin useammin. 52 numeroa vuodessa on mielestäni aivan riittävästi, sillä niitä on mukava odottaa ja lukea, mutta ilo menee, jos sellainen tulee joka päivä.

Luulisin, että jos Aku Ankka tulisi joka päivä, lehdet olisivat paljon ohuempia.

Vierailija

Jos hinta ei paljoa kasvaisi ja tarinoita riittäisi... Ehkä parempi olisi että taskareita tulis 2 kuukaudessa tai jotain sellaista.

Vierailija

Ei, ei ja ei.

Ei olisi tarpeeksi tarinoita, mikä lehtifirma painaisi AA joka päivä? Kuka tilasi 365 lehteä vuodessa tai 2 vuodessa 720 numeroa, joka on viikkoina lähes 15 vuoden ajan lehdet!?!

Ja tulisi vähän kalliiksi...

Vierailija

No ei todellakaan.Mitä ihmeen järkeä semmoisessakin puuhassa olisi?Tarinoita ei enää riittäisi, tulisi kalliiksi, eikä ehtisi hankkia yhtään muita julkaisuja, kun pitäisi koko ajan olla lukemassa Akkaria.Lopettaisin tilaamisen luultavasti heti.Mutta onneksi niin ei tule(toivottavasti)käymään.

Vierailija

Ei niin, nykyisen Aku Ankka-lehden hinta on 2, 60, jos laskisi näin: 260 kertaa 365= 94900

Eli yhteensä tulisi tasan 949 euroa, ja 0 senttiä, jos Akkari tulisi joka päivä. Ajatelkaas!

Vilkaiskaa: donbarks.foorumini.com

-LH8-

Vierailija

Suurin osa katoaisi, repeäisi ja unohtuisi nurkkaan. Ei niitä sillä tahdilla saisi oikein säilytettyä ja jokaisen pitäisi ennen pitkää lopettaa siitä määrästä(minun ainakin).

Vierailija

Aku Ankka ei olisi enää niin hyvä, jos se tulisi joka päivä. Piirtäjillä olisi hirveä urakka, ja kuten lupuhullu8 jo sanoi, hinta tulisi olemaan hirveä. Joten sanon suosiolla EI.

Vierailija

Ei pitäisi yksi kerta viikossa on hyvä koska muuten hinta olisi ihan pilvissä (2,60 x 7 = 18,20 x 12 = 218 euroa) Huh huh mikä hinta olisi jos ostais irtonumeroita voudessa ja akkari tulisi joka päivä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat