Kuinka monta Disney-tarinaa olette lukeneet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuinka monta Disney-tarinaa olette lukeneet? Tarkoitan Aku, Roope, Mikki ja muita tarinoita. Itse olen lukenut noin 2000 tarinaa.

Kommentit (6)

Vierailija

niklas29, voisitko hieman hillitä topicien tekoa?! Todella usein kun menen johonkin topiciin, se on sinun tekemäsi! Aika monet aiheet ovat "suht" turhia, eikä tähänkään topiciin ole minkäänlaista vimmaa tulla vastaamaan.

Ja minun vastaus onkin: en tiedä/muista!

aku_99 - samana Rosa- fanina jo vuodesta 2009!

Vierailija

Olet erehtynyt kyllä henkilöstä, sillä minä teen melko vähän topiceja, eikä yksikään niistä ole turha. Sinulla puolestaan niitä turhia topiceja löytyy. Paraskin puhuja! Olet varmaan ollut peilin edessä, kun olet kirjoittanut tuota viestiäsi. Minä en edes tee paljon topiceja! Miksi sinun siis pitää ärsyttää? 300. juhlaviesti!

hernikki
Seuraa 
Liittynyt16.7.2010

niklas29 ei kanattaisi tehdä topicceja ainakaan jos ei tiedä tuleeko sinne paljon käyttäjiä ja jos sinne ei tule paljon käyttäjiä niin tiedäthä se lukitaan

mutta minun vastaus on noin 100

Vierailija

Lainaus:
minä teen melko vähän topiceja, eikä yksikään niistä ole turha.

Tuosta voi kyllä olla kahta mieltä. Tämä topic esimerkiksi on täysin turha, kuka muka on laskenut lukemansa Disney-tarinat? Korkeintaan joku ipana, joka on vasta pari päivää sitten oppinut lukemaan ja laskemaan.

Vierailija

Aivan mahdoton kysymys! Ei kukaan joka on lukenut akkaria jo vuosia tai edes viikkoja voi millään muistaa montako sarjaa on tullut luettua.

Vierailija

Lainaus:
VALV0JA: Älkää välittäkö niklaksen sanoista, sillä on noussu päähän... se on olevinaan maailman valtijas.

Ei nyt sillä, etteikö tämä(kin)* topic olisi turha, mutta voin nyt sanoa omasta puolestani, ettei niklas esitä mitään maailman valtijasta, eikä sitä olekaan. Voihan niitä toppien tekemistä vähän yrittää hillitä (kaikilla), sillä tuleehan siitä modeille aina ylimääräistä hommaa, mutta jos sattuu olemaan joku 'tapa' tehdä joka sivustolla, minne rekkaa, kaiken maailman turhia keskusteluja, niin minkäs sille voi?

Juu, meni vähän iteltänikin ohi, mikäs välien selvittelijä minä nyt oikein luule olevani? En mikään.

Mutta siihen omaan vastaukseeni, joka on... Vähän vaikea kyllä hieman sanoa. Mutta kyllä se varmaan yli tuhannen menee.

* Monet muutkin tekevät turhia keskusteluja..

~ Viitta on voimaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat