ADRESSI:Ankka legot kauppoihin

Seuraa 
Liittynyt14.6.2010

Okey päätin tehä tälläse adressin, koska toi ankka legot kauppoihin topic veti niin paljon porukkaa.

Jos tähän adressiin tulee kannattajia ainakin 100 niin mä laitan viestii legolle.

Ps. Sorry jos mä tumpeloin jossain tää on mun eka adressi! :)

Sivut

Kommentit (185)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
ADRESSI:Ankka legot kauppoihin

sepittäjä - 28.01.11 08:48 (ID 701838) Sorry jos mä tumpeloin jossain tää on mun eka adressi! :)

Sellanen juttu, että: kaikkien ei tod. pidä tehdä adresseja. olen itsekin tehnyt sen virheen. Adressien pitöisi olla harvassa, mutta nykyään ei niin ole, lähes päin vastoin. Ja "eka" adressi, oho!! Aiotko tehdä toisen? ei kannata. Tämä oli yleinen vinkki.

Minun nimeäni ei tällä kertaa tule listaan. Se johtuu siitä että:

Suomessa luetaan paljonKAu ankkaan. Mutta kyseisiä legoja ei myytäisi varmastikaan Amerikassa! Siellä sarjakuvat siis akkarina ovat aika harvassa. Jos lego tuon tekisi, se olisi todella suuri väistöliike ja virhe koska se ei tienaisi.

--Huilu

Vierailija

Kuunnelkaa veli huilua!

adressien aloitus tekstin pitäisi olla hiukan tarkempi mutta hauska idea en kyllä usko että tämä tulee koskaan toimimaan en tule mukaan

Vierailija

Nimi listaan.

Lista: Sepittäjä Niklas 29 hym optio-oskari asoR noD Tirri-Ankka Akukamu masy spektro 99 ja pappis mies.

pappis voimaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat