Mistä voi lukea sarjan..?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tämän topicin tarkoituksena on että ei enää tehtäisi niitä turhia topiceja, missä kysytään että "mistä voi lukea sen sarjan..."

Täällä voi kysyä sellaisia, ja voi myös kertoa hauskoja yksityiskohtia joihinkin sarjoihin liittyen ja muuta sellaista.

Esimerkki:

Aku12345: Tietääkö kukaan mistä voisin lukea Barksin sarjan Leirielämää?

Roope1234: Minä tiedän! Se on muistaakseni julkaistu kirjassa Juhlasarjat 6. Siitä sarjasta puheen ollen, siinä...(ja niin edelleen)

Aku1234: Kiitos. Ja muuten,...(ja niin edelleen)

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

No minusta se on järkevämpi täällä kuin jossain muussa topicissa, että pysyttäisiin aina aiheessa.

Itse haluaisin kysyä, tietääkö joku, mistä voisin lukea sarjan Taikatiimalasi?

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

taikatiimalasi? Hmm...Ainiin! nyt muistan luullakseni! Sen voi lukea ainakin akkarista 1/2004. (ensimmäinen akkarini:D)

mistä voi lukea Ovelan Roope-sedän? Muistan, eettä se on carl barksin parhaissa, mutta onko se muualla...?

Vierailija

Ovelan roope-sedän voi lukea ankalliskirjastosta numero 9:suuret setelit.Se oli julkaistu myös aku ankassa vuonna 1954.

Vierailija

Netistä en tiedä, mutta Aku Ankan juhlasarjat 1: ssä taitaa se olla.

Missä voisi lukea sarjan Aku Ankka ja merirosvon kulta?

Vierailija

Kiitokse siitä Taikatiimalasi tiedosta. Ja ikävä kyllä ebn tiedä mistä voisi lukea sen Merirosvon kulta jutun, mutta olisin siitä kyllä itsekin kiinnostunut.

Vierailija

Aku Ankka ja merirosvon kulta tarinan voi lukea ainakin kirjasta Minä Roope-setä.Enempää en tiedä.Mutta hei, mistä voisi lukea Carl Barksin Puhuva koira tarinan, muusta kuin Carl Barksin parhaat-kirjasta?

Vierailija

Puhuvan koiran voi lukea erittäin monesta paikasta. Itselleni tuli mieleeni nyt kuitenkin vain Aku Ankan Parhaat VIII Puhuva Koira albumi.

Vierailija

Mistä löydän tarinoita Karhuntytöistä?

Niistä luin ihan vahingossa Akupediasta, ja ne veivät huomioni.

Sitten on kauan aikaa mieltäni kaivanut juttu:

Mistä löytää Sammon salaisuus - tarinan? En ole löytänyt sitä mistään Akkarista tai kaupasta, ja pian on syntymäpäiväni, niin sen saattaisin ehkä saada, jos kirja löytyy.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat