ADRESSI JA TÄN TE SAATTE KYL LUKEE

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

KOPSIN TÄN MUN KIRJOTTAMAN VIESTIN OFFISTA

"KAIKKI TÄÄLLÄ ON TOMMOSII YLIASIALLISII, VARMAA MULLEKKI SANOTAA ET CAPSI RAKKAAN KÄYTTÖ ON KIELLETTYÄ. Ö__Ö

HALOO HERÄTKÄÄ NYKYAIKAAN, KERÄÄTTE VAA SUOSIOTA TOLLA "OLEN ASIALLINEN" TYYLILLÄ.

SIIS ONKO NOIN HIENOO PUHUU NÄI "MINÄ KÄVIN KAUPASSA, OSTIN SIELTÄ PIIMÄÄ JA MAITOA" EN EDES KOSKENUT KARKKIIN, SEHÄN LIHOTTAA!"

TÄÄ ON PALJO RENNOMPAA, KIRJOTTAA CAPSILLA, UNOHTAA ISOT ALKUKIRJAIMET JA YMS. SIIS OPPIKAA NYKYAIKAA, VAI OOTTEKO JTN JUNTTEJA?

hei c'mon, onko tää teiän mielestä offii? kirjotatte vaa siitä mitä teille on tapahtunu, siis tietty siitä saa kertoo, mutta jankkaatte siitä kokoajan.

nykyaikaa kuuluu se että puhutaan kaikesta jännästi, sekoillaan yms. eikö teillä muka oo kuolettavan tylsää, mulla ainakin on? siks täällä ei oo varmaan paljonkaa porukkaa, kaikki on menny demin sivuille yms.

TEHKÄÄ TEKI TÄST SEMMONE KIINNOSTAVA, NYKYAIKANEN PAIKKA ÄLKÄÄKÄ KIRJOTTAKO KOKOAJAN NIIN ASIALLISESTI, KYLLÄ NUORET SAA RETTELÖIDÄ."

HOX! ps. mä myönnän et toi capsilla kirjottamine meni vähä yli, mut innostuin liikaa XDD HOX!

siis oikeest, onko nii hienoo kirjottaa asiallisesti? mä kai kirjotan miten mä haluun, välittämättä teiän mielipiteistä.. -.-

pps. mua ei sit kiinnosta pätkääkää semmoset kommentit kuin

"Et kirjoittainut isoilla alkukirjaimilla, caps lockin käyttö on kiellettyä. Lueppas tuo netiketti tuosta ylhäältä, kiitos."

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat