Disney keräily näyttely- miitti 2011

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Elikkäs olis kiva saada tonne joku miitti järkättyä . Jos ei tiiä mistä puhun niin kannattaa googlata. Aattelin, että omalla topicilla vois saada enemmän kiinnostuineita. En tiedä saako näin tehdä, mutta ajattelin, että se on sallittua kun kirjamessu miitilläkin oli oma toppa. Tänne siis aikataluja, muita suunnitelmia ja ilmottautumisia tulemaan. Tuo kyseinen näytely loppuu 26 päivä Helmikuuta.

N.Äsäviisas taas täällä tauon jälkeen.

Kommentit (8)

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No eipä se mitään, mutta toivoisin, että tänne tultaisiin ilmoittelemaan jos haluaa tonne miittin tulla. Ei tarvitse muuten kommentoida. Ellei sitten jollain ole jotain asiaa siitä, että saako tällainen topic olla.

N.Äsäviisas sukkelai kommentteja jo vuodesta 97

Vierailija

Tämän tyyppisiä miitti-topiceja on muutamia, joten kyllä tämäkin ehkä sallitaan. Itse en pääse miitteihin ainakaan tällä hetkellä, sen tiedän.

Vierailija

Muuten, onko kyseessä se Helsingin Disney-näyttely kansalliskirjastossa. Jos se olisi siellä, sinne en enää tule, olen jo ollut siellä.

-LP-

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tästä mahdollisesta miitistä täytyy sanoa, että miitillä kannattaa aina olla joku yksi tai kaksi henkilöä, jotka ovat päävastuussa sen järjestämisestä. Näin mahdollinen ohjelma tai muu vastaava saadaan läpi suunnitellusti eikä jokainen vain palloile edestakaisin tietämättä mitä tehdään seuraavaksi. Nämä järjestäjät ovat sitten myös vastuussa siitä, ettei kukaan katoa toisten tietämättä minnekään. Pyritään siis välttämään, ettei kukaan eksy mahdollisesti itselle oudossa kaupungissa.

Järjestäjien lisäksi kannattaa ottaa huomioon, ettei miittiä välttämättä kannata pitää, jos siihen on osallistumassa kaksi tai kolme henkilöä; ehkei vielä neljälläkään. Internetissä, myös tällä sivustolla, kuka tahansa voi esiintyä kenenä tahansa. Yleisesti ottaen ei voida siis tietää ketä nämä muut miittiin osallistuvat ovat, joten miitti yhden tai kahden tuntemattoman kanssa ei välttämättä ole kovin turvallinen. Mitä enemmän miittiin osallistuu porukkaa, sitä turvallisempi se on järjestää. Toistaalta liian suurta miittiporukkaa on vaikea kontrolloida, joten suunnitellut aikataulut saattavat joustaa..

Siinä tärkeimmät muistettavat asiat miittiä järjestettäessä. Ainakaan aloitusviestistä ei käynyt vielä ilmi tulisiko mahdollisella miitillä olemaan ketään vastaavaa, joka vastaisi siitä, että miitti etenee suunnitellusti.. Omalta osaltani joudun kieltäytymään miittikutsusta, sillä aikataulut, rahat yms. eivät anna periksi miittailulle. Toivon kuitenkin, että saatte onnistuneen miitin aikaiseksi. : )

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Itselleni kyllä miitti sopisi, mutta täytyy sanoa, että tuohon Disney-näyttelyyn en ehdi miittiä aikatauluuni sovittaa, tässä on niin paljon kaikkea häslinkiä, joten omalta osaltani täytyy sanoa, että tuo mahd.miitti jäisi aikaisintaan tuonne maaliskuulle.

Mutta jos olisi riittävästi osallistujia, niin mikäpäs siinä..=)

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Disney keräily näyttely- miitti 2011

Linnunpelätin - 31.01.11 09:22 (ID 703597)

Muuten, onko kyseessä se Helsingin Disney-näyttely kansalliskirjastossa. Jos se olisi siellä, sinne en enää tule, olen jo ollut siellä.

-LP-

juuri se on kyseessä.

Lainaus:
Disney keräily näyttely- miitti 2011

AkeMake - 01.02.11 08:01 (ID 704029)

Ainakaan aloitusviestistä ei käynyt vielä ilmi tulisiko mahdollisella miitillä olemaan ketään vastaavaa, joka vastaisi siitä, että miitti etenee suunnitellusti...

minulla ei näiltä näkemin ole vielä ketään järjestäjää joten sillä osiolla tarvitsisin apua tämä on ensimmäinen järjestämäni miitti. Minä voin kyllä auttaa järjestelyissä jos niikseen.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat