nyky sarjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ketä tykkää nyky Akusta. Musta nykyään ei ole enää mitään uusia aiheita. Aina samat aiheet jotka ovat aku killottaa roopen kolikoitä, aku kilpailee hannun tai tulpun kanssa,

aku on hyvä jossain työssä mutta jossain kohtaa mokaa, roope etsii arretta, karhukopla murtautuu rahasäiliöön, mikki ratkoo rikosta.

Mutta don rosan ja carl barksin saduissa on vain jotakin.

Kommentit (15)

Vierailija

Nykyajan sarjat ovat ihan hyviä, vaikkakin vanhat ovat ehkä hiukan parempia. Eikä muutenkaan mitään vikaa uusissa sarjoissa ole. Hyviä piirtäjiä ja käsikirjoittajia löytyy nykypäivänäkin, enkä kyllä muutenkaan ymmärrä sitä kun joidenkin mielestä uudet sarjakuvat ovat huonoja(en tarkoita tähän topiciin vastanneita). Barks ja Rosa ovat minunkin mielestäni ihan parhaita, mutta uudetkin ovat hyviä.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: nyky sarjat

akupoju - 01.02.11 04:42 (ID 703818) Nykyajan sarjat ovat ihan hyviä, vaikkakin vanhat ovat ehkä hiukan parempia. Eikä muutenkaan mitään vikaa uusissa sarjoissa ole. Hyviä piirtäjiä ja käsikirjoittajia löytyy nykypäivänäkin, enkä kyllä muutenkaan ymmärrä sitä kun joidenkin mielestä uudet sarjakuvat ovat huonoja(en tarkoita tähän topiciin vastanneita). Barks ja Rosa ovat minunkin mielestäni ihan parhaita, mutta uudetkin ovat hyviä.

ajattelin vastata tähän topiciin, mutta akupoju näemmä vei ihan sanat suustani! joten samaam ieltä kuin tuo tuolla ylhäällä oleva teksti.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: nyky sarjat

akupoju - 01.02.11 04:42 (ID 703818)

Nykyajan sarjat ovat ihan hyviä, vaikkakin vanhat ovat ehkä hiukan parempia. Eikä muutenkaan mitään vikaa uusissa sarjoissa ole. Hyviä piirtäjiä ja käsikirjoittajia löytyy nykypäivänäkin, enkä kyllä muutenkaan ymmärrä sitä kun joidenkin mielestä uudet sarjakuvat ovat huonoja(en tarkoita tähän topiciin vastanneita). Barks ja Rosa ovat minunkin mielestäni ihan parhaita, mutta uudetkin ovat hyviä.

Minäkin olen samaa mieltä akupojun kanssa. Hyviä piirtäjiä ja käskikirjoittajia löytyy yhä (Ja onhan Don Rosaltakin uusia sarjoja yhä. Syksyllä ilmestyi Pako kielletystä laaksosta jne)

~Gabi~

Vierailija

Lainaus:
Gabi: (Ja onhan Don Rosaltakin uusia sarjoja yhä. Syksyllä ilmestyi Pako kielletystä laaksosta jne)

Itse asiassa se on ilmestynyt jo vuonna 1999, joten ei sitäkään voi uudeksi sarjaksi sanoa... mutta se ilmestyi uudestaan sitten viime vuonna siinä "kirjassa".

Minun on kyllä pakko sanoa, että uudet sarjat ovat minusta juurikin parempia, kenties? Tai se itse asiassa se riippuu täysin tekijästä, sillä olihan silloin "vanhaankin aikaan" hyviä tekijöitä, mm. Guido Martina, G. B Carpi jnejne. Mutta minähän en ole koskaan oikein edes pitänyt mistään seikkailusarjoista, mutta niitähän Ankat pääosin ovatkin aina olleet. Itse tykkäisin enemmän sellaisesta aivan "normaalista elämästä", mutta onhan sitäkin sitten onneksi aina silloin tällöin. Ja minusta hyviä ja huonoja tarinoita on ollut silloin joskus (="vanha aika") ja samaten myös nykyään (="uusi aika"). Joten paha siihen on sitten sanoa yhtään mitään.

Toisaalta mainitsinhan minä jo jossakin topassa, että pidän enemmän uusista Taskareista, joten sama juttu on siis periaatteessa myös tarinoissa. Joten ei minun mielestäni uusissakaan tarinoissa ole mitään vikaa.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Olen samaa mieltä mitä melkein kaikki muutkin tässä topicissa. Elikkä asiat saisivat vähän muuttua, mutta kyllä uusiakin sarjoja lukee.

Vierailija

Minäkin haluaisin,että asiat vähän muuttuisivat. En tosin toivo paljoa muutosta,mutta vähän jotain uutta ois kiva!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat