Oletko tyytyväinen nimimerkkiisi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No otsikostahan se taisi jo käydä selväksi... että eipä mitään.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Jaa, että olenko tyytyväinen nimimerkkiini...

En ole nimimerkkiini yhtään tyytyväinen. Ensinnäkin siinä on kirjoitusvirheitä. Nimimerkki alkaa pienellä ja "keräilijä"-sana on kirjoitettu "kerälijä":nä. Muutenkin itsekkään en tiedä mitä nuo xx-kirjaimet tarkoittavat, joka on kyllä jo todella outoa. Sitten vielä se, että nimimerkistäni ei saa _kunnon_ lyhennettä. Useimmat sanovat minua näillä nimillä XRoke, Äxxä, Äksä, RoKe, XXRoke, Roope-keräilijä tai jotain muuta vastaavaa. Lyhenteitä ja lempinimiä siis tulee, mutta se kunnon hyvä lyhenne/lempinimi puuttuu. Vastaus siis kysymykseen on, että en ole tyytyväinen nimimerkkiini.

Vierailija

Jaa-a, Itse en nykyisestä nimimerkistä tykkää, DonaldDuck-fani97 on mielestäni parempi, paljon parempi. Ja nickini alkaa pienellä, mitä en todella pidä. Kaipa pitää olla yhteydessä Akin kanssa, jotta pystyisin vaihtamaan nickini Lupuhullu8:ksaksi. Tai kumpi on teidän mielestänne parempi, lupuhullu8 tai Lupuhullu8??

-LH8-

Vierailija

Kyllä kait tämä nyt menettelee, paitsi etten taida olla oikeastaan kovinkaan vitsikäs? Tai ainakaan se ei tule täällä kamalan hyvin esille.

Tokihan nimimerkki sitten kertoo, että mistä pidän jne. Mutta olisi paljon mieluummin ottanut nimekseni ' Paperinik ', mutta en sitten enää viitsinyt tehdä uutta käyttäjää, ja sehän olisi rikkonut sääntöjäkin.

Mutta onhan tämäkin sitten ihan kiva...

Lainaus:
lupuhullu8: Tai kumpi on teidän mielestänne parempi, lupuhullu8 tai Lupuhullu8??

Noo... minusta tuo on kuitenkin aika pieni "virhe" nimessä - jos sitä nyt ylipäänsä voi virheeksi edes sanoa. Itse tuskin vaihtaisin... mutta päätöshän on yksin sinun.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

No ihan tyytyväinen olen vaikka esim. Barks-fani olisi ollut enemmän mieleiseni mutta se taisi olla varattu. Akupojuun olen jo niin kiintynyt etten kuitenkaan aio vaihtaa. Itse en osaisi enää kolmen vuoden jälkeen enää olla esim. Barks-fani. Kuvaanikin olen niin kiintynyt että en varmaan aio sitäkään ikinä vaihtaa :)

Vierailija

Tavallaan kyllä ja tavallaan en. Haluaisin että nimimerkkini olisi kirjoitettu isolla -unohdin laittaa sen nimimerkkiä keksiessäni. Toisaalta olen tyytyväinen siihen että nimimerkissäni esiintyy ankka -sana.

-BA-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat