Selitä opettajalle - Wikipedian avulla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Monet tuntevat klassikkotopat "Selitä opettajalle ja Wikipedia leikki. Tämä topic on näiden yhdistelmä. Eli menette Wikipediaan ja valitsette kulmasta kohdan "Satunnainen artikkeli" ja se arpoo sinulle artikkelin. Edellinen käyttäjä tekee seuraavalle 1-3 lauseen syyn ja jättää jotain kohtia tyhjikiksi. Ja toinen käyttäjä täyttää syyn.

ESIM.

Käyttäjä1: Myöhästyin, koska kenkeni oli jäänyt kiinni ______ ja kun sain sen, niin vastassa oli ___

Käyttäjä2 vastaa: Käyttäjä1: Myöhästyin, koska kenkeni oli jäänyt kiinni Raymond Boissetiin ja kun sain sen, niin vastassa oli Miessakit.

Toivottavasti ymmäsitte...

Aloitan:

Myöhästyin, koska kenkäni oli jäänyt kiinni ______ ja kun sain sen, niin vastassa oli ___

Sivut

Kommentit (237)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

jee! hyvä topa...

Myöhästyin, koska kenkääni oli jäänyt kiinni Toivo Elomaa ja kun sain sen niin vastassa oli jean francois pilatre de rozier!!!

Seuraava:

Tönäisin häntä koska hän haukkui minua _____ksi ja sanoi että: "haista____"!!

Vierailija

Hyvä kun tykkäät:

Tönäisin häntä koska hän haukkui minua Matti Karraksi ja sanoi että: "haista Bacilli"

:]

NEXT: Myöhästyin, koska kaupassa oli myynnissä ____ ja rahani ei riittänyt siihen ja _____ niimpä soitin kitaralla _____ laulun ja keräsin rahaa.

Vierailija

Myöhästyin, koska kaupassa oli myynnissä Tegelin lentoasema ja rahani ei riittänyt siihen ja George Follmer niinpä soitin kitaralla Mankaa laulun ja keräsin rahaa.

Next: Miksi et ollut tehnyt ____ vaikka pääsit klo 12 koulusta

Vierailija

Myöhästyin, koska kaupassa oli myynnissä Daegu ja rahani ei riittänyt siihen. Niinpä soitin kitaralla Priscillan laulun ja keräsin rahaa

:D

Next: En tehnyt läksyjäni koska ______ kutsui minut ______ pelaamaan ________ eilen, enkä enää ehtinyt tehdä niitä kun tulin kotiin.

Vierailija

En tehnyt läksyjäni koska Stephanie Beckert kutsui minut Marko Virkkulaan pelaamaan Korea eilen, enkä enää ehtinyt tehdä niitä kun tulin kotiin.

Next: Lintsasin koulusta, koska ______ pyysi minua etsimään _____ vanhaa levyä. En voinut jättää auttamatta häntä, joten menin ______ hänen luokseen etsimään sitä _______ avulla.

Öömm... Käsitätte kai, etten keksinyt mitään muuta.

Vierailija

Lintsasin koulusta, koska Emil Johansson pyysi minua etsimään Pirjo Kämpin* vanhaa levyä. En voinut jättää auttamatta häntä, joten menin Henry Kingin luokse etsimään 2-metyyliheptaanin avulla.

NEXT: Lintasin, koska olin ____ ja hänellä oli vieraana _____. Menin ______ luokse ja nukahdin siellä.

Aika pöhkö

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lintsasin, koska olin purolalla ja hänellä oli vieraana reservirintama. Menin Lindisfarnen luo ja nukahdin siellä.

Seuraava: "minäkö? en se ollut minä, vaan _____!! Hän sanoi, että pakottaisi minut ____-nimiseen paikkaan!"

En keksinyt muuta.

-Huilu

Vierailija

"Minäkö? En se ollut minä, vaan Kiinan naisten salibandymaajoukkue!! Hän sanoi että pakottaisi minut Maailmankirjallisuudenkirjastoon!"

Seuraava: "Ihan oikeasti, en voinut tehdä läksyjä, koska____ söi koulukirjani! Sitä paitsi olin koko päivän ____ssa, enkä siis olisi mitenkään ehtinyt tekemään läksyjäni!"

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

"ihan oikeasti, en voinut tehdä läksyjä koska tunetut Turkulaiset söivät koulukirjani! Sitä paitsi olin koko päivän Vammaisten syrijjännässä, enkä siis olisi mitenkään ehtinyt tehdä läksyjäni!"

Seuraava: Ei se ollut pikku kalle, vaan ____. Se ilkimys heitti minut ensin ______ Juoksi sitten _____ ja pakeni. Siellä hän nukkui ___-ssa.

Vierailija

Minäkö? En se minä ollut vaan Phantom! Hän sanoi, että pakottaisi minut Obersturmbannführer nimiseen paikkaan.

Seuraava:Pelasin ___________koko yön, koska __________tuli käymään.

Vierailija

Pelasin Cogumelo Records: ia koko yön, koska

Ohjaskelkkailun maailmanmestaruuskilpailut 1999 tuli käymään. ( ;D )

Seukki:

Olin koulun koneilla _______ ja ________ nimisillä nettisivuilla. (Aika tylsä... mutta voihan siitä sitten tullakin hauska. Ja toivottavasti joku nyt edes tajusi?)

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Ei se ollut Pikku-Kalle, vaan Sinuhen

Tarina. Se ilkimys heitti minut ensin HTU Stadiin, juoksi sitten manaattiin ja pakeni. Siellä hän nukkui Gian Simmenissa.

Next: Minä en varmasti rikkonut _____ ikkunaa. Vannon kautta ______ ja ______. Se oli _____, sillä hänen ______saan oli lasinsiruja.

//Oho, aika moni ehti ensin. O.O

No, hetkinen...

Olin koulun koneilla Alessandro Fiorio ja Poker Face nimisillä nettisivuilla.

Ja seuraava on siis edelleen tuo ylempi. ;>

Vierailija

Minä en varmasti rikkonut monniset suvun ikkunaa. Vannon kautta David Yates ja Antonio Cabrini. Se oli Hermann Florstedt, sillä hänen Todistaja saan oli lasinsiruja.

Seuraava: Minä en heittänyt sitä ________ opettajan ikkunaan! Se oli ______. Miksi sinä aina syytät _____?

Vierailija

Minä en heittänyt sitä disocactusta opettajan ikkunaan! Se oli Tacoma. Miksi sinä aina syytät Noël Mamérea?

Olisit voinut muotoilla tuon paremmin, akudaku.

Next: ______ sanoi, etten voi tulla tänään kouluun, koska minulla on sairaus nimeltään _______, eikä sen hoitoon kelpaa kuin _______.

Vierailija

Thelma Todd sanoi, etten voi tulla tänään kouluun, koska minulla on sairaus nimeltään Korowai , eikä sen hoitoon kelpaa kuin Serpentiini.

:) XD

NEXT: Myöhästyin matikantunnilta, koska ____ oli sanonut minulle että _______ on vaarallinen. Uskoin häntä ja tasujin, ettei se ollutkaan vaan vaarallinen olikin _____

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat