Kirjoita ja arvostele viesti

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli tässä topicissa tehdään niin, että edellinen antaa seuraavalle jonkun aiheen, mistä seuraavan pitää kirjoittaa mahdollisimman hyvin ja pitkästi. Mutta kopioiminen netistä on kiellettyä.

Sen lisäksi, että kirjoitetaan edellisen antamasta aiheesta, niin viestissä pitää myös arvostella sanallisesti edellisen kirjoittama teksti hänelle annetusta aiheesta. Yrittäkää sitten arvostella kohteliaasti, mutta rehellinen kuitenkin saa olla. Mutta kohteliaaseen sävyyn rehellinen.

Minä aloitan antamalla ensimmäisen aiheen, josta seuraava kirjoittaa. Aihe on:

- Suomen historia.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Kommentit (3)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

hauksa idea!

Suomen historia:

Suomen historia on aika laaja. ensimmäiset suomalaiset saapuivat suomeen nykyisten virolaisten kanssa. Vanhimpia linnakkeita ovat suomenlinna ja muut sellaiset.

varmaan nelosen arvoinen, hissa alkaa vasta ensi vuonna!

Seuraava aihe on: aku ankka extra

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Ihan hyvä topic idea sinulta taas Donald-91.

Tuo Veli Huilun teksti minun siis pitää arvostella, joten tässä nyt sitten jotain siitä tekstistä. Eli kirjoitusvirheitä siitö muutaman huomasin, joten siinä parantamisen varaa, mutta toisaalta eihä sillä ole yhtään mitään väliä tässä aiheessa ainakaan minun mielestäni. Teksti olisi voinut olla pidempi ja siinä olisi voitu kertoa paljon tarkemmin kyseisestä aiheesta, sillä Suomen historiasta ainakin minä voisin kertoa varmaan 100k merkkejä, mutta en kyllä luultavasti jaksaisi sellaista kuitenkaan kirjoittaa, mutta siis ymmärsitte kuitenkin asian. Siis olet vasta neljännellä luokalla ja teillä alkaa historia vasta ensi vuonna. No siinä tapauksessa en oikeastaan voinutkaan odottaa sinulta yhtään tuon parempaa tekstiä.

Nyt sitten siihen aiheeseen, joka on siis Aku Ankka Ekstra. Aku Ankka Ekstra on Sanoma Magazinesin julkaisema sarjakuvalehti, joka ilmestyy kerran kuussa aika epäsäännöllisin väliajoin, ainakin minun mielestäni. Lehden tarinoissa esiintyvät Disneyn eläinhahmot. Ennen lehti tunnettiin nimellä Kuukauden sarjisekstra, mutta nimi muuttui vuoden 2006 tammikuun alusta lähtien Aku Ankka sarjisekstra, mutta nimi muuttui sitten taas vuoden 2007 lopussa, jolloin nimeksi asettui Aku Ankka Ekstra, joka on siis kyseisen lehden nimenä vieläkin. Lehden erikoisnumeroita eli 64 sivuisia hieman paksumpia lehtiä ilmestyy neljä lehteä vuodessa aina vuodesta 2008 lähtien. Näiden paksujen erikoisnumeroiden teemana on aina joku tietty asia. Asia on yleensä joku Ankkapiirtäjä tai jokin Ankkalinnan hahmoista.

Pidempää tai muuten parempaa tekstiä en tähän jaksanut väsätä, mutta toivottavasti tuo on nyt sitten riittävä.

Seuraava saakin sitten kirjoitusaiheekseen Don Rosan nuoruuden ja lapsuuden.

~JKP

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat