Varhaisin muistosi Aku Ankasta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli millä tavoin astuitte Ankkalinnaan ja pääsitte sisälle kaikkien aikojen parhaaseen sarjakuvaan?

Itse muistan kun olin 3v ja muutimme, niin löysin yhdestä muuttukassista vanhoja Aku Ankan Taskukirjoja. Oli siellä ihan Mikki Kiipelissäkin.

Sitten kahden vuoden päästä olin katsellut ne taskarit ihan puhki ja minulle luettiin Aku Ankka mainoksen kylkiäis sarjakuvaa, niin sanoin että tilataan Akkari. Siitä lähtien olen suurimman osan ajastani, jolloin olen yksin lukenut Aku Ankkaa ja kyllähän sitä kavereidenkin kanssa luetaan myös.

Sivut

Kommentit (32)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

vai että varhaisin muistoni...Oi niitä aikoja!

Ainakin kun olin 4 alettiin tilaamaan akkaria. Muistan kun luin ekaa vuoden 2004 numeroa!

Ja sitten kun ostin ekan taskarini! Se oli toi kaikki tiet vievät ankkalinnaan eli numero 313. Olin joku 5 kun sain sen...

Sen jälkeen laitoin kansiooihin akkareita, ja minulla oli jo pian yli 10 taskaria.. Nymyään niitä on yli 80.

eli siis varhaisin muisto 2004 ja keräily 2005 alkoi siis.

mahtava toppa! Kaikki muut vastaamaan!

Vierailija

Muistan kun joskus kauan sitten minulla oli muutama taskari ja lehti ja minusta niistä hienoin oli Aku Ankan linnanmäki numero.

800. viestini.

Vierailija

Varhaisin muistoni on varmaan kun katsoin joskus 2 vuotiaana tai aikaisemminkin Aku Ankka piirrettyjä joissa seikkaili myös Tiku ja Taku. Tiku ja Taku olivat mielestäni silloin hauskoja kutsuinkin Aku-piirrettyjä iku ja aku-piirretyiksi. :D

Vierailija

Vanhin muistoni siinä taisi olla ainakin jättiläis tomaatti joka meinasi syödä Roopen raha säiliön en muista sen van hempaa koska olen vasta 8,v

Vierailija

Mulle tilattiin Aku Ankka kun olin 5 vuotta, ja luin sitä innokkaasti, kuten vieläkin :) Ei mulla siitä mitään ihmeellisimpiä muistoja ole.

// Ai niin! Mulla oli pienenä aika kehittynyt sanavarasto, koska opin sanoja Akkarista :D

Vierailija

No, minun vanhin muistoni Akkarista taitaa olla kun joskus kävin mummolla.Ja siellä oli jotakin vanhoja Akkari-lehtiä. Sitten mummo antoi ne kaikki minulle ja luin niitä tosi paljon. Joskus 2006 vuonna minulle alkoi tulemaan oma Akkari.

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olisikohan varhaisimpia muistojani Akusta, kun sain ensimmäisen oman taskarini syntymäpäivälahjaksi. Kyseessä oli uutuuttaan hohtava taskari Pöytä koreaksi nro. 215. Kyseinen taskarihan ilmestyi vuonna 1998; sain sen siis 9-vuotislahjaksi. Samoihin aikoihin meillä oli vino pino näitä 100-200 numeroisia taskareita, joita lueskelin synttäritaskarini lisäksi huomattavan paljon. Ja eiköhän meille vielä noihin aikoihin tullut akkari kotiin, joten niitäkin todennäköisesti luin paljon.

Muita varhaisia muistoja ovat kesämökkikäynnit joskus 1990-luvun puolen välin ja 2000-luvun alun tienoilla. Tuolloin meillä vielä oli kesämökki ja siellä minua oli aina odottamassa suuri laatikollinen hyvin vanhoja akkareita, joita joka mökkireissulla luin. Olisivatkohan olleet 1960-1970 -luvun akkareita. Missähän mahtavat nykyään olla.. Ottaisin ne ilomielin omiin akkarikokoelmiini. : D

Vierailija

Varhaisimpia muistojani ovat: Veljelleni oli tilattu Aku Ankkaa kauan aikaa,mutta vasta viisi tai kuusi vuotiaana sitten ymmärsin jotain. En osannut lukea,mutta katsoin joka viikko Aku Ankasta kuvat.

Toinen: Meillä oli jonkun verran veljeni taskareita Kun olin setsemän tai kahdeksan.Minä luin uudestaan ja uudestaan samoja taskareita. Kun sitten kerran äiti toi yllättäen minulle kaupasta tupla taskarin nimeltä Roope-sedän rahanippu.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Varhaisin muistoni Aku Ankasta taitaa olla se, kun isoveljelleni tuli suunnilleen vuonna 2001 (kun olin 2 vuotias) Aku Ankka -lehti ja äitini rupesi lukemaan sitä minulle. Opin 3-vuotiaana lukemaan ja Aku Ankka on ollut erittäin merkittävä tekijä siinä : ).

~ Tapsa

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ja-a... taitaa varhaisin muisto olla se kun olin suunnilleen 4v kun kysyin isältäni jos hän voisi lukea minulle Aku Ankka lehden joka oli löytynyt vanhempieni makuuhuoneesta. Hän suostui ja sitten menimme huoneeseeni sitä lukemaan.

Se on varhaisin muistoni, mutta tiedän että meille on tullut Akkareita ennen kuin olen edes syntynyt.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Nomm... se on se kun mun kaveri joka innostui akusta muuten jo 2 vuotiaana eli kauan ennen kuin oppi lukemaan. Niin sain silt pokkarin lahjaks.

Vierailija

Hmm.. Aloimme tilata Aku Ankkaa kun olin kuusi, mutta videoiden ja muiden kautta tutustuin Akuun jo aikaisemmin. Aikaisin oma muistoni on kuitenkin juuri kuusivuotiaana, kun lueskelin Aku Ankkaa veljieni huoneessa ruskealla sohvalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat