en tykkää...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

nyt voi kertoa mistä hahmosta ei tykkää tai on turha hahmo.

minusta on turha Palle Pulppu Pellen naapuri.

täysin turhia ei ole.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Palle Pulppu ja joku Poppi ovat turhimpia, mutta kummallakin on luonteensa, joten täysin turhia hahmoja ei olekkaan.

Keskustelun nimi on kuitenkin En tykkää... Eli hahmoja, josta en erityisesti pidä, ovat Hannu ja Kalevi Kirkonrotta eli Mortimer Hiiri.

Vierailija

Hahmoja joista en kovasti pidä ovat Palle Pulppu, Parta-jussi, Into, Etsivä Kaasi ja Kuuno Kaakkuri. Muitakin hiukan ärsyttäviä hahmoja on mutta niiden nimiä en muista.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: en tykkää...

JEK - 06.02.11 01:53 (ID 706709)

Mikki on todella ärsyttävä hahmo.

Osaat olla oikeassa. Mikki ärsyttää. Mutta niinkuin monet sanoivat, kaikilla on joku merkitys.

Paitsi Palle Pulpulla.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Minulla on kaksi hahmoa joista en pidä. Ensimmäisenä Ossiain Ötökkä. Ei millään ole ikinä jaksanut kiinnostaa. Uskon että nämä tarinat ovat enemmänkin aivan perheen pienimmille, tai ainakin niin minusta vain tuntuu.

Toinen hahmo kenestä en pidä on Veli Kani, itse asiassa en pidä koko sarja kokonaisuudestakaan. Ne ovat mielestäni niin tylsiä, kun aina kaikki tapahtuu aivan samanlailla.

En sanoisi että nämä hahmot olisivat turhia sillä kyllä täältä joku pitää näistä hahmoista.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

No minun mielestäni Aku Ankassa ei ole turhia hahmoja, mutta rasittavimmat hahmot ovat Unkka T. Kumiankka ja Ossian Ötökkä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat