Kahden maan sota.

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tässä topicissa soditaan venäjä vastaan suomi.

Elikkä siis venäjä on hyökkäämässä suomeen, ja kaikki tässä topicissa ovat suomalaisia, niin kuin olettekin.Elämme siis sitä aikaa kun venäjä on hyökkäämässä suomeen.Katsotaanpa, miten käy jos AA sivuilla kävijät taistelee venäjäläisiä vastaan.Saa käyttää venäjäläisten, ja itsensä vuoropuheita, mutta ei toisten täällä topicissa kävien vuoropuheita.Miten käy?Voittaako venäjä, vai suomi?No niin tarinaan.

Daniel 10: Olen vain tavallinen sotilas, ja taistelen venäjäläisiä vastaan.Kuka haluaa tulla kanssani sotimaan venäjäläisiä vastaan? Olen keräämässä siis apu joukkoja.

Daniel koputtaa jonkun oveen.Haloo onko siellä ketään?Tarvitaan sotilaita!

Voitte keksiä itse omat nimenne tähän sotaan.Minä olen vain tavallinen sotilas daniel, joka tarvii apujoukkoja.

~Sotilas Daniel, apujoukkoja keräämässä.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (8)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Oho! Tänne onkin ruvettu heti lähettelemään roska-postia.Modet pitää kyllä huolen siitä mitä topiceja tendään.

Hyvä! Zonzzohn, sinä saat johtaa tätä joukkoa!Mitä teemme, Suuri zonzzohn? Venäjä hyökää hetkenä minä hyvänsä!

~Daniel, Ankanpoikien ehdoton fani.

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tässä vaiheessa täytyy varmaan muistuttaa Zonzzohn:ia ja marakassi:a keskusteluohjeista.

http://www.akuankka.fi/keskustelu/ohjeet

Muistakaapa lukea tuo läpi. Jouduin jokusen viestin poistamaan teiltä molemmilta. Muita ei haukuta, Zonzzohn ei kirjoiteta viestejä isolla ja marakatti hiukan ajatusta mukaan noissa topicien luomisissa.

: )

// Ehtoja ei pitäisi laittaa sille, että käyttäytyykö foorumilla asiallisesti. Foorumeilla kuuluu aina keskustella sääntöjä noudattaen eikä sille noudattamiselle kuuluu asettaa ehtoja. Tänne sivuille rekisteröityessänne olette hyväksyneet tällä sivustolla olevat säännöt, joten keskustellaan niitä sääntöjä noudattaen. : )

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

No niin, eli lsää joukkoja tänne!Menen koputtelemaan ovia.Kop kop! Haloo.Onko siellä ketään? (Aku ankka sivulle kirjautuneet ovat siis tässä seikkailussa Suomen sotilaita.)

Zonzzohn on turvanenne! Suomen kaikkien sotilaiden johtaja!

~Daniel, Ankanpoikien ehdoton fani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat