Ankallisvisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko sinun mielestäsi ankallisvisa hyvä peli? kerro.

Kommentit (6)

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
niklas29: On.

Kuuleppas niklas voisit lopettaa tuon spämmäyksen.Ei ole suotavaa lähettää tuollaisia yhden sanan viestejä.

Juu,kyllähän Ankallisvisa ihan ok peli on,mutta tästä ei tarvitsenut tehdä toppaa.

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Ankallisvisa

cxv - 06.02.11 12:14 (ID 706571)
Lainaus:
niklas29: On.
Kuuleppas niklas voisit lopettaa tuon spämmäyksen.Ei ole suotavaa lähettää tuollaisia yhden sanan viestejä. Juu,kyllähän Ankallisvisa ihan ok peli on,mutta tästä ei tarvitsenut tehdä toppaa.

Tuoko on sinun käsityksesi spämmistä?! Vastasin yksinkertaisesti vain kysymykseen! Se ei ole spämmiä. Oletko tyhmä, vai haluatko sinä vain ärsyttää minua? Laskepa taas aivojesi hermosolut.

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Niklas, etkö voisi jo oppia, että muita käyttäjiä ei haukuta tyhmäksi! Vaikka kuinka ärsyttää, ei ole mitään syytä haukkua tyhmäksi. Ja muuten, yksi sanainen viesti on oikeastaan spämmiä. Olisit voinut myös perustella vastaustasi.

Itse en ole koskaan tästä visasta kuullut, joten en voi vastata.

Vierailija

Lainaus:
niklas29: Tuoko on sinun käsityksesi spämmistä?! Vastasin yksinkertaisesti vain kysymykseen! Se ei ole spämmiä. Oletko tyhmä, vai haluatko sinä vain ärsyttää minua? Laskepa taas aivojesi hermosolut

Rauhoitu. Taidan ymmärtää, miksi aikaisempi profiilisi sai porttikiellon. Ei muita käyttäjiä saa haukkua tyhmäksi! Sitten kysymykseen: Ihan ok peli, mutta siitä ei olisi tarvinnut tehdä omaa topaa.

//

Lainaus:
Kroisos -99:Itse en ole koskaan tästä visasta kuullut, joten en voi vastata

Katso tuolta pelit&puuhat- osiosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat