Fanien tapaaminen.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä olisi nyt tarkoitus keskustella jos haluaa tavata jonkun toisen ankkafanin.

Esimerkki.

Donald_THE_Duck:

Olen lahdesta ja haluaisin tavata jonkun siitä läheltä.

_Kaino_Vieno_ :

Minäkin olen Lahdesta ja haluaisin tavata sinut.Mistä päin Lahtea olet ja mihin aikaan tavataan ja milloin ja missä?

Eli toivottavasti tajusitte idean ja tapaamisessa voi toki olla useampi kuin kaksi. Jos tämä on turha topic niin laittakaa lukkoon.

Kommentit (5)

Vierailija

Vielä lisäykseksi että täällä voi sopia paljonkin tapaamisia ja voi suunnitella sitä tapaamista eikä sitä lasketa spämmäykseksi! Iänkin voi kertoa jos haluaa suunnilleeen saman ikäistä seuraa!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Tämä on kyllä ihan samanlainen kuin miitti-topa...

Itse olen lahdesta ja olisi kiva tavata jossain lahdessa vaikka kesällä jonkun kanssa mutta katsotaan nyt sitä miitti-topassa...

Nyt lukkoon.

Vierailija

Sori en tiennyt että täällä on miitti-topa.No voitte sopia Miitti-topicissa tai täällä päättäkää itse :)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miitti-ketju on tosiaan olemassa, mutta sananen vielä tästä ideasta: ei tosiaan sovi, että täällä sovittaisiin kahdenkeskeisiä tapaamisia! Nettituttuja tavatessa täytyy noudattaa varovaisuutta, sillä on hyvin helppoa esittää jotakuta muuta kuin itse on. Ehdottomasti aina pitää olla mukana useampi ihminen kuin kaksi, tapaamispaikan pitää olla julkinen jne.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat