Traktorit-Topic

Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

Tälläinen löytyi haulla, mutta se oli lukotettu eli tämä on ainoa tällä hetkellä oleva traktori topic.

Eli vapaaseen traktori keskusteluun ja voi kertoa mikä traktorissa on kaikkein kivointa. Omistatko traktoria tai oletko ajanut traktoria eli vapaaseen keskusteluun.

Jos tämä on turha niin älä tule huutamaan lukkoon vaan paina sitä namiskaa nimeltä ilmoita asiaton viesti. Tämä selvä?

Asiallista keskustelua, kiitos.

Omalla perheelläni on kolme traktoria jotka ovat Massey-Ferguson 168, Massey-Ferguson 3085 ja John Deere 6810. Löytyy myös yksi traktorikaivuri nimeltä Valmet9000.

Itse teen traktorilla montaa asiaa: äestän, kylvän, ajan viljaa, pöyhin, vinssaan, muokkaan, kesantosilppuroin ja auraan. Aloitin traktorilla ajamisen pari vuotta sitten ja nyt ajan jo maantiellä viljaa kotiin. Pienenpänä istuin usein papan ja isän kyydissä ja miksen nytkin, mutta nyt ajan enemmän.

Kalamies aina kalastamassa.

Kommentit (4)

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

En itse ole kiinnostunut ollenkaan traktoreista, mutta pienempänä istuin aktiivisesti raktorin penkillä. : D Enää en ole ollut pitkään aikaan raktori kyydissä. Pikkuveljeni (11, 9v) ajavat kuitenkin raktoria, eikä pelkästään hupiajelulla. Kesällä kun meitin (en minä) pitää paalata kylillä, niin mun veljet on ajannu sinne ihan itte... (kertoo ylpeänä :'D)

// Nolo totuus: En tiiä kuinka monta raktorii meillä on (ainakin n.3). Nuffi on ihana raktori. ?

///Pitäis tyhmemmänkin tajuta, että traktoria voi sanoa raktoriksi. :P

Lainaus:
Vanhan ajan hytitön nuffi on sairaan makee.

Jep. =)

Vierailija

Lainaus:
Re: Traktorit-Topic

vikke98 - 06.02.11 12:36 (ID 706587)

En itse ole kiinnostunut ollenkaan traktoreista, mutta pienempänä istuin aktiivisesti raktorin penkillä. : D Enää en ole ollut pitkään aikaan raktori kyydissä. Pikkuveljeni (11, 9v) ajavat kuitenkin raktoria, eikä pelkästään hupiajelulla. Kesällä kun meitin (en minä) pitää paalata kylillä, niin mun veljet on ajannu sinne ihan itte... (kertoo ylpeänä :'D)

// Nolo totuus: En tiiä kuinka monta raktorii meillä on (ainakin n.3). Nuffi on ihana raktori. ?

se on traktori

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

Ensinnäkin, oikealta nimeltään se on traktori, mutta kuka kieltää sen, että tuota sanaa ei saa käyttää? Kyllä minun kaverini käyttävät heinäpaalista nimeä traktorin muna, vaikka olen sanonut, että se ei se ole se. Vikke:

Lainaus:
Nuffi on ihana raktori
Vanhan ajan hytitön nuffi on sairaan makee. Isälläni oli nuffi, mutta myytin kun ostettiin tuo kaivuri. Jos joku ei tiedä mikä on traktori kysyy minulta sitten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat