Leffa - Arvostelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Terve taas kaikki! Eli tein pitkästä aikaa oman topicin! Wau! :) okei asiaan! Etsin olisko tälläistä tehty aiemmin mutta en itse ainakaan heti löytänyt (25 minuutin etsimisellä) saman laista topicia mutta jos tälläinen jo on niin lukottakaa hyvä ylläpito! Mutta toivon ettei tälläistä ole ennen tehty!

Okei säännöt: Eli edellinen laittaa jonkun leffan ja voi sanoa oman mielipiteeensäkin elokuvasta.

Sitten seuraava käyttäjä arvostelee oman mielipiteensä kyseisestä leffasta ja kertoo mitä hyviä ja huonoja puolia siinä on ja tietysti numeron ( 4-10!)

Sitten hän laittaa elokuvan minkä on jo itse nähnyt ja voi laittaa oman mielipiteensäkin ja sitten seuraava arvostelee sen.

Ei kumminkaan saa arvostella elokuvaa mitä EI ole nähnyt.

Säännöt selvät? Minä aloitan siis: Star Wars episodi 3 sithin kosto minusta star warsit on maailman parhaita leffoja ikinä siis 10!

näin siis jatkuu.

Kommentit (3)

Vierailija

Star Wars: Episode 3: Revenge of the Sith.

-Todella näyttävä ulkoasu elokuvassa. Elokuvaa on arvosteltu juuri sen takia että siitä niin paljon on tehty tietokoneella. Anakin Skywalkerin näyttelijä(olikos se Christian Hayden?) ei näytellyt erityisen hyvin mutta merkittävästi paremmin verrattuna edelliseen. Tarina itsessään on mahtava samoin kuin Ewan McGregor(Obi Wan Kenobi) loistaa täydellisesti. Elokuvan kesto on sopiva. Elokuvan kruunaa aivan mahtavat taistelut jotka ovat kaikista parhaimmat kaikista Tähtien Sota elokuvista. Erityisesti mieleen on jäänyt elokuvan alottava Coruscantin taistelu jossa nähdään hienoa miekkailua lopussa. Christopher Lee näyttelee elokuvassa aivan mahtavasti vaikka osuus jäikin pienen puoleiseksi. Ja lopussa käydään kenties koko elokuva historian paras ja ehkäpä tunnetuin taistelu jossa yhteen ottavat Obi Wan Kenobi ja Anakin Skywalker. Todella hieno loppu elokuvalla jota saa hakea nyky elokuvista ja vanhoistakin. Todella mieleen jäävä.

Elokuva on kaikin puolin onnistunut. Musiikki kuten aina on osunut täydellisesti nappiin. Muutamia heikkouksia lukuunottamatta Sithin kosto on elokuva jonka jokaisen pitää nähdä.

Arvosanaksi pistän 9½.

Seuraava United 95. Todella mahtava kaappari elokuva joka perustuu täysin tositapahtumiin.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Star Warsit ovat hyviä elokuvia siis tarkoitan MAHTAVIA!!! Taisteluita siinähän on ja ne ovat parhaita kohtia. Mutta se kolmosen lopputaistelu on kyllä aika raaka kun se Anakin Skywalker palaa ja Obi-wan katkaisee sen jalat.Musiikit kyllä ovat loistavia. Mutta on se silti hyvä elokuva joten annan arvioksi 9+.

Anteeksi lyhyt arvostelu mutta en keksinyt enempää.

Seuraava elokuva: Harry Potter 6 (Puoliverinen prinssi)

Itse olen iso HP-fani ja olen lukenut kirjat jokaisen pari kertaa mutta se elokuva menee kirjasta paljon harhaan esim. oikeasti kuolonsyöjät eivät hyökkää Kotikoloon ja elokuvasta on karsittu huispaus-ottelu. Oma arvio: 8½.

Äh, The God That Failed ehti ensin.:@

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat