Oletko lukenut tarinan...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko lukenutt tarinat esim.

1,Kultaa ja kalavelkoja

2,Aku Ankka Grönlandisssa

3,kirje kotoa.

oletko lukenut kirjat.

Roope Ankan elämä ja teot1 tai 2

2,Minä Aku Ankka(muut minä esim,me Tupu Hupu ja lupu.

3,Pako kielletystä laaksosta.

Kommentit (9)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ööhh... Jos nyt saan ihan suoraan sanoa niin aloitusviestisi oli aika sekava, en oikein älynyt että pitäkö tässä nyt kertoa pelkästään onko lukenut nuo tarinat noista kirjoista vai pitkääkö sitten laittaa omat. Enkä oikein ymmärrä tuota "2," viestisi lopussa. Voisit hiukan vielä selventää tuota viestiäsi. Ymmärrän että olet melko uusi mutta kohta on sinulla kuitenkin jo melkien 100 viestiä täynnä. En tiedä oletko huomioinut että aloitusviestit ovat yleensä pitkiä. Se johtuu siiät että niissä kerrotaan topicin tarkoitus erittäin yksityiskohtaisesti ja selkeästi. Eli jos nyt voisit jonkun verran selventää ja yrittää muistaa parantaa seuraavaan kertaan. :)

Mutta jos nyt sanon että kyllä olen lukenut tarinan Kultaa ja Kalavelkoja. En nyt muista mistä mutta jos se löytyy jommasta kummasta RAET kirjasta niin silloin olen sen siitä lukenut ainakin koska omistan molemmat kirjat. En ole lukenut Aku Ankka Grönlannissa mistään kirjasta, lehdestä yms. Vielä viimeiseksi, kyllä olen lukenut tarinan Kirje Kotoa. En taaskaan kyllä muista jos olen sen juuri Pako Kieletystä laaksosta lukenut, mutta jos se siellä on niin enköhän minä silloin ole sieltä ainakin lukenut koska omistan tämänkin kirjan.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Tässä tarkoitetaan, että oletko lukenut nuo tarinat noista kirjoista.

Vastaus: Olen lukenut nuo tarinat, mutta en ole kaikkia noista kirjoista.

Vierailija

Olen lukenut jokaisen noista sarjoista,mutta Kultaa ja kalavelkoja sarja ei ole kummassakaan Roope Ankan elämä ja teot kirjassa.

Vierailija

Jos tarkoitus oli vastata, onko lukenut nuo tarinat, vastaukseni on ei. (Tiedän... : D). Mutta muussa tapauksessa, en oikein tajunnut kysymystä, koska jo niin monen mainitsemana, aloitusviestisi oli aika sekava.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat