Onko Al Taliaferro hyvä piirtäjä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minun mielestäni hän on... Pidän hänen Akuistaan ja yksisivuisistaan.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Todella hyvä piirtäjä jonka sarjat ovat uskomattoman nostalagisia. Sivuhahmo koirat ovat todella hauskoja(ainakin minusta). Piirrosjälki on hauska ja notkea ja sopii hyvin lyhykäisiin sarjoihin, joita hän piirsikin.

Vierailija

Saatatte luulla minua pöhlöksi, mutta minä en pidä hänen piirrostyylistään. Ei hän nyt surkeakaan ole, mutta ei missään nimessä lempipiirtäjiäni. Mielestäni piirrosjälki on vähän jäykkää ja jotenkin vanhanaikaisen oloista.

Vierailija

Kyllä hän ihan hyvä piirtäjä on, mutta joskus hänen piirrostyylinsä näyttää hieman omituiselta. Sanon siis hyvä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Onko Al Taliaferro hyvä piirtäjä?

etska01 - 10.02.11 07:07 (ID 709106)

Saatatte luulla minua pöhlöksi, mutta minä en pidä hänen piirrostyylistään. Ei hän nyt surkeakaan ole, mutta ei missään nimessä lempipiirtäjiäni. Mielestäni piirrosjälki on vähän jäykkää ja jotenkin vanhanaikaisen oloista.

Joo Etska, mutta huomauttaisin vain , että eikös Taliaferro ole jo kuollut vanhuuttaan...? (Oikaiskaa jos olen väärässä) Niin sitä että hänen piirroksensa ovat vanhoja, joten olet oikeassa... ;)

Vierailija

Al Taliaferro on erittäin hyvä piirtäjä, koska hänellä on hieno vanhanaikainen piirrostyyli, josta pidän todella paljon, mutta on niitä Taliaferroakin parempia piirtäjiä, kuten lempipiirtäjäni Fecchi, jolla on hieman uudemman aikainen piirrostyyli. Al Taliaferron & Bob Karpin vitsisarjat ovat myös todella hauskoja ja niitä saisi olla ainakin minun mielestä joka ikisessä Aku Ankka-lehdessä, eli kyllä Al Taliaferro on todella hyvä piirtäjä.

-Pörssihai

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Onko Al Taliaferro hyvä piirtäjä?

etska01 - 10.02.11 07:07 (ID 709106)

Se on vanhanaikaisen oloista, koska se on vanhanaikaista!!! Al Talieferro on todella hyvä. Nykyään kaikki vaan pitää Don Rosasta. Outoa! Itse en pidä hänen piirtotyyleistään, mutta tarinat ovat ihan hyviä.

Nimimerkkini olisi ollut todella vaikea, jos se olisi ollut "skraB lraC" (väärinpäin Carl Barks).

asoR:- Aina täyttä asiaa-

Cato
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Luoja näitä viestejä välillä! Tiedän että moni ei vanhoista sarjoista tiedä oikeastaan mitään, ja moni tänne kirjoittava on lapsi, mutta joku raja sentään.

Al oli se piirtäjä joka minun mielestäni nosti Aku Ankan suuruuteen.

Hännen luomiaan hahmoja ovat mm.: Tupu, Hupu ja Lupu, Pulivari, Hansu Hanhi ja Mummo Ankka.

Toivon että hänestäkin tulisi samanlainen kirjasarja kun tehtiin Carl Barksista eli tuo "kirjasto".

Ehdottoman hyvä piirtäjä joka anaitsisi suurempaa huomiota Suomessa. Hänen käsiskaveriaan toimi mm Bob Karp.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat