Jalkapallo-kisat kausi 3

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä jalkapallon mm-kisojen kolmas kausi. Muutin nimen koska kysymykset eivät enää 100% liity jalkapallon mm-kisoihin. Aloitin jo vähän aikaisemmin mutta tuskin haittaa ketään. Sanokaa siis maa joka haluatte olla niin teen listan. Säännöt ovat samat kuin aijjemmilla kausilla. Laitan siis päivässä 1-3 kysymystä jotka liittyvät jalkapallo-kisojen historiaan. Kysymyksessä kerron mihin kisoihin. Oikealla vastauksella pääsee jatkoon. Jatkoon päsee tietty määrä joka riippuu osallistuja määrästä. Tervetuloa kaikille!

LISTA:

SAKSA..........Veli Huilu

BRASILIA.......Tuplanolla nolla

ESPANJA........Vilkku10

RANSKA.........hessu hissu!

URUGUAY........xx-roope-keräilijä

ITALIA.........Kalamies

SVEITSI........ensi@lantti

CHILE..........Don Rosa1

PORTUGALI......RoopevoittaaPennosen

ARGENTTIINA....JKP

AUSTRALIA......Spektro99

HOLLANTI.......Tatsari

GHANA..........Edu2

SUOMI..........RA99

VOITOT:

JKP....................2 (kausi 1 ja 2)

Don Rosa1.......1 (kausi 3)

2-SIJAT:

Joona31....1 (kausi 1)

Spektro99..1 (kausi 2)

Kalamies...1 (kausi 3)

Kysyä voi jos on jotain epäselvää.

Sivut

Kommentit (184)

Vierailija

Voisin tulla mukaan, koska ainakin minun mielestäni minulta ihan hyvästi tietoa jalkapallosta löytyy.

Eli tulen mukaan, ja olen Ranska - Jolla on todella kova joukkue (Tosin oisin voinut olla myös mm. Englanti tai Tanska, mutta tämän nyt valitsin.)

~~Hissu~~

Vierailija

Minä tulen mukaan Sveitsin joukkueella, mutta en tiedä hirveästi jalkapallosta. Ainahan voi yrittää. Tämä on eka kauteni!

Vierailija

Tulen taas kerran mukaan ja otan maakseni ykköskauden tapaan Uruguayn. Ei ole kukaan onneksi vielä ole ehtinyt lempijoukkuettani ottaa, joten miksipäs en Uruguayta ottaisi.

>XRoke>

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat