Paljonko lempipiirtäjiä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kysyisin teiltä, että kuinka monta lempipiirtäjää teillä on ollut tähän asti?Onko niitä ollut monta, vai onko se kenties pysynyt aina samana?Itselläni se on vaihdellut aika paljon.Esim.Ensiksi se oli aika yleisesti ottaen Carl Barks ja Don Rosa, ja sitten se oli kait Vicar, ja sen jälkeen ehkä Giorgio Cavazzano ja sitten Romano Scarpa jne....En nyt niitä kaikkia muista ihan ulkoa, ja voin sanoa, että niitä on ollut paljon enemmän kuin tuossa.Ja tämän hetkinen lempipiirtäjäni on Marco Rota, ja uskoisin että se pysyy nyt aika kauan lempipiirtäjänäni.Paitsi että pidän Barksistakin todella paljon, joten saa nähdä, meneköö hän kenties ohi.Aika näyttää.

Ja kertokaa muuten jos samantapainen on jo.En nimittäin löytänyt.

Polleo

Kommentit (14)

Vierailija

Minulla on ollut todella, todella paljon lempipiirtäjiä, kuten Don Rosa, Carl Barks, Giorgio Cavazzano, Alessandro Gottardo, Andrea Freccero, Romano Scarpa, Arild Midthun, Massimo Fecchi, Giuseppe Dalla Santa... muita ei tule nyt mieleeni, mutta nykyinen lempipiirtäjäni on myös Marco Rota, joka on joskus ennenkin ollut lempipiirtäjäni ja lempikäsikirjoittaja taas Casty ja muita lempikäsikirjoittajiani ovat olleet Rodolfo Cimino, Don Rosa, Carl Barks, Romano Scarpa, Fausto Vitaliano... eli kyllä minulla on ollut todella monta lempipiirtäjää ja käsikirjoittajiakin ihan mukava määrä.

PS: Minun tietääkseni tällaista topaa ei ole ennen ollut olemassa.

-Pörssihai

Vierailija

Minulla on myös aika paljon lempipiirtäjiä ja tässä tulisi niistä lista, ja tässäkin on vaan aivan parhaat.

Lista:

Don Rosa

Romano Scarpa

Daniel Branca

Manuel Gonzales

Giorgio Gavazzano

Vicar

Marco Rota.

Don Rosa1
Seuraa 
Liittynyt11.2.2011

Minun ihka ensimmäinen lempipiirtäjä oli Vicar, koska hänen kädenjälki oli minun mielestäni normaalia ankkaa. Sitten tuli Carl Barks, koska hänellä oli nerokkaat käsikirjoitukset, ja sitten Romano Scarpa. Nyt kuitenkin "fanitan" Don Rosaa koska hän tekee niin hienoja maisemakuvia.

Vierailija

Piirtäjiä, jotka kuuluvat aivan ehdottomasti suosikkeihini, ei ole kovin monta:

Flemming Andersen

Luciano Bottaro

Daniel Branca

Giovan Battista Carpi

Stefano Intini

Paolo Mottura

Marco Rota

Romano Scarpa

Roberto Vian

Massimo De Vita

Kertyi noita näköjään 10. Toki on monia mitakin hyviä piirtäjiä, mutta edellä mainitut nousevat ylitse muiden.

Vierailija

Mun lemppareita on:

Don Rosa

Carl Barks

Vicar

Al Talifero

Giorgio Gavazzano

Massimo De Vita

Kari Korhonen

Colomer

Daniel Branca

Marco Rota

Vierailija

Itse tykkään tällä hetkellä paljon Giorgio Cavazzanosta. Myös Don Rosa on mielestäni hyvä piirtäjä ja Vicar. ; ))

Vierailija

Aluksi se oli Barks, mutta aika pian aloin tykkäämään enemmän Rosasta. Myös Cavazzano ollut joskus lempipiirtäjäni, mutta nyt se on Rosa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat