Leikki: Mikä Ankkalinnan hahmo edellinen käyttäjä on??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keksin tämmöisen leikin ja kysäisin tästä tuolla: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18991/topic_

Eli tässä on tarkoitus kertoa oma mielipide edellisestä käyttäjästä Ankkalinnan hahmoilla. (tottakai käy myös esim. Milla Magia, vaikka ei ankkalinnassa asukkaan!)

Tässä esimerkki:

Käyttäjä _pörssihai_: edelisestä tyypistä tullee mielee roope.

Käyttäjä aku_99: Edellisestä käyttäjästä tulee mieleen Touho, koska äidinkieli ei näytä olevan hallussa.

Käyttäjä Aku-fani01: Edellisestä käyttäjästä tulee mieleen Aku, koska nimimerkki viittaa siihen ja usein pistää keskusteluissa turhia viestejä.

Eli pähkinän kuoressa: Käyttäjä kirjoittaa millainen edellinen käyttäjä on luonteeltaan, nimimerkiltään, profiilikuvallaan, tyylillään, aktiivisuudellaan yms...

Toivottavasti aloitusviesti on tarpeeksi selvä, topic lähtee pyörimään, ja tälläisiä ei ole tehty! ;)

aku_99 - samana Rosa -fanina jo vuodesta 2009!

Sivut

Kommentit (92)

Vierailija

Edellisestä käyttäjästä tulee mieleen Aku, koska nimimerkki ja kuva viittaavat häneen. Teksti on asiallista, selkeää ja lähes virheetöntä, mutta pieniä vahinkoja on... :3

Öömm... En keksinyt muutakaan, sillä hirveästi viestejäsi en ole nähnyt tai kanssasi keskustellut. : D

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Roussa voisi olla vaikka Tiinu, sillä hän on suunnilleen saman ikäinen kuin Tiinu, sekä omasta mielestäni vähän saman luonteinenkin (tykkää piirtää ja olen nähnyt sarjoja joissa Tiinu piirtää) : D.

//: Muoksin otsikkoa.

~ Tapsa

Vierailija

Karhukolpan salainen apuri... Tai sitten ihan vaan Aku. Ehkä Aku olisi parempi...

Jaahas, etskaotso pääsi edelleni. Etskaotsko on tottai sudenpentu!

Mutta entäs minä?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mikä Ankkalinnan hahmo?

hernikki - 15.02.11 04:57 (ID 711666)

jonikyysi on Hannu Hanhi

Joo, minä olen Jonikuusysi, enkä jonikyysi... Noh, eipä tuolla loppujen lopuksi ole paljon väliä...

Henrikki on ilmiselvästi Taikaviitta, kiitos Profiilikuvan.

Mutta entäs mä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat