Onko sinulla oma topic?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä topicissa pitää kertoa, että onko tehnyt topicin. Ja topicin nimen voi kertoa, ja jos niitä on monta, voi kertoa parhaimmat. Itse olen tehnyt kaksi topaa: Äänestä huonoin taskari 2010 ja Parhaat Ankallisgallerian piirtäjät. Voi lukottaa, jos on turha.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Omasta mielestäni paras toppani tuli juuri nyt sivustoille. Sen nimi on Viiko paras galleria-työ. Muita toppiani ovat muunmuassa Kuinka monta Carl Barksin kirjaa teillä on?,Pudota huonoin tarina(se on mielestäni toisiksi paras toppani)ja mokat-topic. Mainos: tänne tarvittaisiin väkeä(se on se toppa joka on mielestäni paras minuntekemä) http://akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/23048/viikon_galleriat...

Vierailija

Suosituin on "Onko Pelihyllysäsi...", mutta takaa kurovia on mm. "Selitä opettajalle - Wikipedian avulla" ja "Putous".

Joten siinä "Parhaat" olivat.

JKY

Vierailija

Olenhan muutamia tehnyt... Parhaat ovat tähän mennessä olleet "SekoPedia" joka lukotettiin, mutta sai paljon suosiota ja "Piirroskilpa" joka on edelleenkin pystyssä, joka on mielestäni jopa suurempi ja parempi topic, kuin SekoPedia. Olen muutamia muitakin tehnyt, mutta ne ovat pieniä topiceja.

Vierailija

Olen kyllä tehnyt joitakin topicceja, mutta enpä nyt muista, mitä ne ovat, kun en ole täällä juuri käynyt viime aikoina.

Vierailija

Oen ainakin yhden topan tehnyt aikoja sitten nimeltään "Arvaa edellisen keskustelu-mitali." Swe on kylläkin uponnut TODELLA syvälle, koska siiheen en ole pystynyt kirjoittamaan(ihme kyllä sitä ei ole lukotettu). Olisi mukavaa, jos siihen pystyisi kirjoittamaan.

-LP-

Vierailija

Jaa onhan sitä topicceja "väsätty" toiset pyörii täällä vieläkin ja toiset taas on hirmuinen topic-meri nielaissut.

Ensimmäinen suosittu topiccini oli nimeltään LTP (Lillenin tiedustelu palvelu) ,joka taisi olla yksi niistä ensimmäisista (ei ensimmäinen) leikki tai seikkailu-topiceista. Idean keksin oikeastaan vahingossa, kun minulla oli tylsää ja luin ATP tarinaa. En oikeastaan odottanut paljon siltä topicilta ,mutta siitä tulikin vielä tähänkin asti suosituin minun tekemä topic. Siihen innoistui mukaan paljon agentteja ja viestejä tuli yli 2500 ainakin...olisikohan ollut lähemmäs 3000??.

Sitten tein sellaisen topicin kuin "Topic?" jonne on taas innostunut jonkin verran mietiskeliöitä ja topicin kehitteliöitä. Sinne on tainnut kertyä lähemmäs 500 viestiä , sanotaan että se on selvästikkin hyödyllisin topicci jonka olen keksinyt ja olenkin saanut ihan mukavaa palautetta siitä. Olen itsekkin ihan tyytyväinen että tein sen ,koska sellaista kuitenkin aina välillä tarvitsee.

Uusin topiccin on tuo "ÄÄnestä: Viikon käyttäjä" ,josta minut varmaan jotkut vielä muistaa. Sekin oli sellainen että epäilin että olin epäonnistunut sen kehitellessäni ,koska pelkäsin että käyttäjät vihastuisivat siitä että se muistuttaa aika paljon Sami96- PARHAAT KÄYTTÄJÄT-topiccia, mutta hyvin se alkoi ja oikeastaan se on nytten vuoden ajan (on nytten tasan vuosi sitten kun keksin sen) pysynyt hyvin suosittuna ja sen on melkein aina löytänyt sivuilta 1 tai 2 tuolta Aku Ankan nettisivut osiolta.

Olen tietysti tehnyt huonoja topicceja ja vähemmän suosittuja topicceja, mutta niistä en nytten ainakaan puhu ;).

Vierailija

Ylivoimaisesti suosituin topicini on Luonnonsuojelijat, jolle omista tekemistäni ei löydy vastustajaa. Alkuaikoinani tein enimmäkseen turhia keskusteluja, joihin tuli 0-6 vastausta. Nyt olen parantanut, ja teen topiceja nykyään todella harvoin ja harkitusti.

Vierailija

Suosituin tekemäni topa on Don Rosa tietovisa, joka aloittaa nyt 20 päivä uuden kauden. (käykäähän kaikki osallistumassa siihen!) Sitten olen laatinut tänne yhden testin, joka sai suosiota, ja Suosituin naishahmo-jutun ja Mistä voi lukea sarjan-jutun, joka osoittautui kuulemma kyllä aika turhaksi.

Vierailija

Olen varmasti tämän foorumin topichirmu, sillä niin huikeasti niitä topiceja on tullut tehtyä että en usko kenenkään muun tehneen minua enemmän. Useimmat ovat olleet turhia ja on h i e m a n noloa katsoa niitä minun spämmitopiceitani, joita silloin joskus tein. Suosituimpia ovat varmaankin Carl Barks tietovisa, Arvaan..., Minuuttipeliä, Sivuston parhaat keräilijät, Arvostele edellinen viesti, Nimipäivät ja TeamWar. Siinä on yli 50 viestiä keränneitä topiceita, mutta yli 10 viestiä keränneitä on jo aivan älytön lista. En edes muista kaikkia tekemiäni. Uusin on siis tämä Minuuttipeliä.

>XRoke>

Vierailija

Lainaus:
Onko sinulla oma topic?

Spektro99 - 19.02.11 11:32 (ID 713268)

Lainaus:
niklas29: On.

Mikä?

No esim. Aku Ankan 60-vutoisjuhla-topic.

-LP-

Vierailija

Lainaus:
Topichirmu: Useimmat ovat olleet turhia ja on h i e m a n noloa katsoa niitä minun spämmitopiceitani, joita silloin joskus tein.
Samallainen tunne, sillä minäkin olen jonkin asteen topichirmu, kuten esim. Hidis muistaa =D Joo, tästä on jo lähes vuosi, kun loin kaikenlaisia topia, joista vaan yksi pysyi loistossaan "Onko Pelihyllyssäsi...", ja se elää vieläkin komeasti. Sen jälkeen minun topani on saanut yllättävää suosiota, tai ainakin monet tykkäävät/tykkäsivät topista "Putous" ja "Selitä Opettajalle - Wikipedian avulla".

Linkkejä:

Onko pelihyllyssäsi... http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/21168/onko_pelihy...

Selitä Opettajalle - Wikipedian avulla http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/16/viestiketju/22916/selita_opet...

Putous http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/16/ketju/22815/putous/viesti/697...

Ja tuo Putous on nyt käyty, joten älkää kirjoitelko sinne mitään, katselkaa muistoja vain =)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat