Viikon galleria-työ (äänestys)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli yksin kertaisesti pitää äänestä omasta mielestää parasta sillä viikolla galleriaan lähetettyä kuvaa.

Idean tähän sain Äänestä viikon käyttäjä(tai jotain sinnepäin. Säännöt ovat samat kuin äsken mainitussa topassa,lukuun ottamatta miinuspiste sääntöä. Pitää silti perustella miksi juuri se kuva on paras.Muuten äänesi hylätään. Haulla tällaista löytynyt,mutta olen pahoillani,jos tällainen on jo. Pitää laittaa siis viestiin kuvan nimi,tosin mieluummin sen linkki. Ja muistutan vielä että pitää perustella äänensä. Minä yritän pitää listaa voittajista tässä aloitus viestissä.

UUSI SÄÄNTÖ: Ensin yhdellä viikolla ei äänestetä ja seraavan viikon aikana äänestetään sitten viime viikon parasta kuvaa. Jos ette ymmärtäneet niin katsokaa Ropsu Ankan viestistä joka on ensimmäisellä sivulla. Kiitos hänelle,sillä ilman häntä tätä uutta sääntöä ei välttämättä olisi tullutkaan(vaikka joku saman tapainen minulla olikin mielessä.) Tällä viikolla ei siis enää äänestetä,vaan se tehdään vasta seuraavalla viikolla.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kävisikö, että tilanne merkittäisiin niin, että ennen työn nimeä olisi piirtäjän nimi.

Esim näin:

Joku4: Aku.......(1 ääni)

Eli tilanne on oikeasti nyt:

1. akupoju: Nuori Roope Hangessa.......(1 ääni) ja Beta version: Suunnittelija Iines.......(1 ääni)

Vierailija

Minun ääneni menee kanssa tuolle Beta versionin hienolle kuvalle Iineksestä.

1.Beta version: Suunnitelija Iines.....2 ääntä

2.akupoju: Nuori Roope hangessa........1 ääni

Vierailija

Ääneni voisi mennä myös Beta versionin työlle, muuta eikös kanattaisi äänestää mielummin edellisen viikon työ? Viikon mittaan tulee aina uusia töitä, jotka voivat olla edellisiä hienompia. Eli viikon aikana kerättäisiin lista ja sitten seuraavalla viikolla äänestettäisiin edellisen viikon listasta hienoin jne... Muuta eihän tämä mnun tekemäni ole, joten tekijä päättäkööt itse =D

Vierailija

Eli nyt pitää siis äänestää viime viikon parasta kuvaa. Viime viikolla annetut äänet joudutaan valitettavasti nollaamaan. Mutta sitten asiaan. No päätös on hankala,mutta ääneni menee nyt sitten akupojun kuvalle. Ja nimi tulee tässä:

http://akuankka.fi/galleria/media/5865/nuori_roope_hangessa#kuva

Toinen vaihtoehto olisi minusta ollut beta Versionin(tai jotain sinne päin)Suunnittelija Iines. Mutta päädympä nyt tähän akupojun kuvaan.

Vierailija

Liian sekalaista äänestää viime viikon kuvaa. Miksi ihmeessä? Itse en kannattaisi sitä, sillä en pysy mukana raiteilla.

- J.A.C - J.Asiattomien Cauhu

Vierailija

Onhan muuten mahdollista myös Viikon käyttäjä äänestyksessä antaa ääni Maanantaina ja mukavasti loppuviikosta hän spämmää ja tulee uusi huippukäyttäjä. Eikä tämä äänestys mitenkään tuosta eroa, miksei voisi äänestää Sunnuntaina tuon viikon hienointa työtä?

Oma ääni menee LeoDaViken uskomattomalle taideteokselle, joka on tuottanut kritiikkiä ja monia iloisia kasvoja. Taide voi olla juuri tälläistä:

http://www.akuankka.fi/galleria/media/6242/aku_ankka_vankka#6242

PS: Ei läppänä =)

Vierailija

Lainaus:
Äänestä: Viikon galleria työ

jonikuusysi - 20.04.11 03:37 (ID 740861)

Oma ääni menee LeoDaViken uskomattomalle taideteokselle

Vikke muka yltää Leonardon tasolle? Ei nyt ihan, eikä läheskään. En tarkoita tällä, että minä yltäisin.

Niille, jotka vastasivat edelliseen postaukseeni tässä topassa:

Ongelmana on enintään se, että ei osaa olla täysin varma, onko työ lähetetty viime viikolla. Vaikka kuinka helppoa olisi sekin katsoa, miksei yksinkertaisesti voisi äänestää viikon sisällä ollutta, eikä viime viikon sisällä ollutta työtä? Se olisi paljon helpompaa ja kätevämpää. Jos tämä topic ajaa vain sen ajan, mitä on tekijä sanonut, aika merkillinen topic kyllä. Parempi oli tuo Lupu10n topa tässä tapauksessa.

- Jakoavain Jac, suomeksi miksi pitää äänestää viime viikon työtä?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Äänestä: Viikon galleria työ

vikke98 - 20.04.11 04:35 (ID 740902)

Lainaus:
Ongelmana on enintään se, että ei osaa olla täysin varma, onko työ lähetetty viime viikolla.

Onko sana profiili sinulle jotain aivan uutta?

Sitä vähän minäkin...

No, päätin sittenkin, että en äänestä tuota Tapsan työtä vaan Wondyn: http://www.akuankka.fi/galleria/media/6251/lumikki : a.

Tilanne nyt:

1. _wonderlust_: Lumikki.............(1 ääni)

~Spekkis, magic ninetynine~

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat