Oma kappale... (Siis laulu ei mikään kertomus.) (Hehe.)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis tässä keskustelussa voisi tehdä oman laulunsa ja kirjoittaa sen tänne. Muistaakseni tällainen oli jo... Mutta linkki sinne jos se löytyy...

Viestin teko ei nyt oikein huvita... No säännöt voisi silti laittaa...

--------------------------------------------------

SÄÄNNÖT:

1. Tee kappale.

2. Kirjoita kappale.

3. Käytä kertosäettä. (Jos tarpeelliseksi näet.)

4. Älä spämmää.

5. Äläkä aiheuta muuta ilkivaltaa..

6. ...Koko sivustolla

--------------------------------------------------

HE ~ Halki elämän ja nettisivujen.

Kommentit (6)

Vierailija

Topic... Topic... Aku Ankan sivulla! Topic... Topic.. Se johon vastattu ei... Topic... Topic...

Kertsi 2x:

Wooh! Se keskustelu syöksyi aaltoihin! Wooh! Se upposi mereen aaltoiseen! Wooh! Hyvä ihminen käsitätkö menetyksen!?

Toinen säkeistö:

Yksi taas poissa... Käyttäjät kateissa... Yksin Keskustelin autioilla... SIVUILLA! Se tuhoutui! Koko maailma sortui! Tuho! Se valtasi koko netin! Sivut paikoiltaan katosivat! Kaikkien koneet siihen sulkeutuivat. Se... ...Päättyi... SIIHEN! (Kertsi):

Viimeinen säkeistö:

Se oli tuho...

Siinä laulu: Topic. Tajusitteko kertosäkeen? Se topic syöksyi topic mereen... Hehe!

HE~Halki elämän ja nettisivujen.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ykkäs säe: Topiciin tähän mä vastasin, missä on mun alasin, kun topiciin tähän mä vastasin, NIIN MINNE LIVISTI MUN ALASIN?!Piti mun biisikin keksiä, eikä säikäytellä reksiä, sillä piti mun biisi keksiä, EIKÄ SÄIKÄYTELLÄ REKSIÄ!

Kerto säe:

Onnistuuko biisini, missä on mun isini? Onnistuuko biisini, missäpä on mun isini?

kakkos säe:

Biisiä keksin ajatellen, liukasta ulkona on paikotellen, biisiä keksin siis ajatellen, LIUKASTA ULKONA PAIKOTELLEN! biisiä mietin, mietin vaan, siitäpä palkkion hienon mä saan, biisiä mietin, mietin vaan, SIITÄPÄ PALKINNON HIENON MÄ SAAN!

Kerto säe:

Onnistuuko biisini missä on mun isini?

Onnistuuko biisini MISSÄ ON MUN ISINI?!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Minun biisini olisi tällainen:

1.Säkeistö: Joskus tuntuu, että topicit sortuu ja netti kaatuu niskaan. Käyttäjät peittää yhteyden ja laajakaista menee päin puuta.. Mut joku silti kaiken korjaa, se pelastaa mun päivän!

Kert.säe: Mä lähden nettiin, ja katon mitä mä löydän... Ehkä parhaan sivuston voin saada jos limsaa en koneelle kaada!

2. Säkeistö: Huutaa ja valittaa en voi mä milloinkaan.. Oma moka täytyy korjata, pliis älä kone pimahda! Virtaa jos suhun kytken, niin ehkä valpastut...

Mä lähden...

Elämä on turhan vaaaikeaa...

Jos mistään ei oo haajuaa...

Mä lähden...

Loppu

Loorietta

Vierailija

Sitä se on... Sitä ei voi pysäyttää... Sitä haluaa enemmän... Se on vain se...

Kertosäe:

Elämä on mitä on, eikä tule muuttumaan. Tahdoin vain sen pahuuden palon sammuttaa! Aku Ankka hakkaa päätään seinään! Kumpi toisen musertaa!? Sitä en tahdo tietää!

Säe2:

Se tuhoutui... Kallo kestänyt ei... Aku kuollut on... Ei henkiin se enää herää! Kuinka tätä voi kestää?! Se loppunut on... Aku syöksyy rotkoon pimeään! LOPUTTOMAAN!

Säe3:

Yhtäkkiä Aku silmänsä avaa, henkiin se herää... Ei se putoa pimeään. Vain tajuttomuus... Voi näyttää kuolemalta... Elämä! Se takaisin tullut on! Elämä! Aku Ankan herättää. Maailma palaa ennalleen Aku kosii Iineksee! Juhlat unohtumattomat heillä on...

Säe4:

Aku jo vanha on... Iines vierellään hän vaipuu pimeään... Aku ei kestä enenpää... Hän syöksyy... Syöksyy... Syöksyy...

Seä5:

Wooh! Ei sarjakuva hahmo voi kuolla! Aku on hengissä! Se elää aina! Se on elämä... Akun elämä...

Loppu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat