Kirjasto-topic

Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Tervettuloa kirjasto-topiciin! Täällä me keskustelemme kirjastosta ja muista joka liittyy siihen osioon. Muistakaa keskustella järkevistä asioista ja noudattakaa aku ankan nettisivujen sääntöjä!

Ensiksi kysyn nämä:

-Miten sitä voisi parantaa?

-Käytkö siellä?

Vastaan itse noihin:

Käyn Kirjastossa noin 2 kertaa viikossa. Siellä on kuitenkin hyvin usein vain hieman uudempia julkaisuja, joten minusta siellä pitäisi olla hiukan vanhempiakin julkaisuja, kuten Hidis jo aiemmin sanoi tuolla alempana. Myös kaikkea esim. Kommenotimista julkaisuista voisi todella kivasti kommentoida, siis tai se olisi mukavaa.

Toivoisin teidän mielipidettänne asiaan.

-VH

jos tällainen on jo niin lukottakaa ja linkittäkää edellinen topa!

Kommentit (6)

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

(Tyhjennetty)

Ai täällä siis puhutaan A.A.fin kirjastosta?Aloitus viestin perusteella en sitä tajunnut...Mutta tälläine toppa kuitenkin on jo...

Foorumin tylsin mies.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

cxv, nyt ymmärsit väärin. Katsos, tarkoitan NÄIDEN sivujen kirajastoa! Ei esim lahden kaupunginkirjastoa! Joten GNR:rän linkki on se oikea paikka.

Nyt miettimään yhdessä, miten kirastoa voisi parantaa!

Mitä mieltä te olisitte, jos kirjastossa voisi kommentoida eri julkaisuja??

Lisään ehdotukset aloitusviestiin.

EDIT: Muutkin ehdottelemaan eri ehdotuksia!!

// Yhdistin vahingossa tulleen tuplapostin.

AkeMake

Vierailija

Ja nyt voitaisiin jatkaa täällä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/523/kirjasto/viesti/1499...

Kirjasto on aivan hyvänä tuollaisenaan, minkälaisena se nyt on. Eli ensi kerralla haku käytttöön ja järki käteen! Kirjaston parantamiseen voisi kyllä olla montakin eri juttua tai aihetta, mutta palautteella selviää asiat. Palautteen löydät täältä:

http://www.akuankka.fi/palaute

// Huoh... Hidis, tarkoitin sitä että tuo Lordin kirjasto-topic voitaisiin muutta yleiseksi kirjasto-topiciksi..

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
-OP-RuFFy: Ja nyt voitaisiin jatkaa täällä: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/523/kirjasto/viesti/1499...

Itsekin tämän topicin tullessa selasin haun avulla onko aiheesta aiempaa topicia, kun tuntui että pitäähän tästä aiheesta olla aiemminkin tehty topic. Löysin myös tuon topicin minkä linkitit, mutta mielestäni tuo on jo nykypäivänä vanhentunut, kun aloitusviestissäkin puhutaan siitä ettei kirjasto ole vielä auennut. Tarvittaisiin siis mielummin nykypäivään sopivampi topic. Mielestäni ei siis pitäisi keskustelua haarauttaa tuohon vanhempaan topiciin. Toki tämä on minun mielipiteeni ja modet voi olla erimieltä kanssani.

Hieman panostusta hei tuohon avausviestiin! Ensinnäkin nuo ehdotukset voisi mielestäni heittää kokonaan pois, koska kun sinä joskus lähdet sivuilta on ne ehdotukset ihan turhaa tuossa ja asia voi olla jo vanhentunut. Tälläisissä topiceissa, jotka ovat aina ajankohtaisia pitäisi olla sellainen avausviesti, joka myös käy monta vuotta takaperin. Keskustelua avaavat kysymykset on hyvä avausviestissä, sillä aina löytyy uusia ideoita. Sinulta puuttuu muutenkin aivan kokonaan avausviestistä oma mielipiteesi kirjastosta eli jos kysyt muilta mitä mieltä he ovat kirjastosta pitäisi sinun itse kertoa oma mielipiteesi : ). Tai tässä tapauksessa tietenkin käytkö itse kirjastossa : D.

Kirjasto on ihan hyvä nykyään. Toki sinne voi lisäillä erillaisia pieniä mukavia juttuja, mutta ei mielestäni kauheasti kannattaisi säätää asioita. Yksinkertainenkin on hienoa. Olisi tietenkin mukavaa, jos lisäisivät noita lehtiä lisää aiemmilta vuosilta niin siitä tulisi kunnon kirjasto : ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Kirjasto-topic

"Hiidenkirnu" - 17.02.11 03:40 (ID 712506)
Lainaus:
-OP-RuFFy: Ja nyt voitaisiin jatkaa täällä: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/523/kirjasto/viesti/1499... Itsekin tämän topicin tullessa selasin haun avulla onko aiheesta aiempaa topicia, kun tuntui että pitäähän tästä aiheesta olla aiemminkin tehty topic. Löysin myös tuon topicin minkä linkitit, mutta mielestäni tuo on jo nykypäivänä vanhentunut, kun aloitusviestissäkin puhutaan siitä ettei kirjasto ole vielä auennut. Tarvittaisiin siis mielummin nykypäivään sopivampi topic. Mielestäni ei siis pitäisi keskustelua haarauttaa tuohon vanhempaan topiciin. Toki tämä on minun mielipiteeni ja modet voi olla erimieltä kanssani. Hieman panostusta hei tuohon avausviestiin! Ensinnäkin nuo ehdotukset voisi mielestäni heittää kokonaan pois, koska kun sinä joskus lähdet sivuilta on ne ehdotukset ihan turhaa tuossa ja asia voi olla jo vanhentunut. Tälläisissä topiceissa, jotka ovat aina ajankohtaisia pitäisi olla sellainen avausviesti, joka myös käy monta vuotta takaperin. Keskustelua avaavat kysymykset on hyvä avausviestissä, sillä aina löytyy uusia ideoita. Sinulta puuttuu muutenkin aivan kokonaan avausviestistä oma mielipiteesi kirjastosta eli jos kysyt muilta mitä mieltä he ovat kirjastosta pitäisi sinun itse kertoa oma mielipiteesi : ). Tai tässä tapauksessa tietenkin käytkö itse kirjastossa : D. Kirjasto on ihan hyvä nykyään. Toki sinne voi lisäillä erillaisia pieniä mukavia juttuja, mutta ei mielestäni kauheasti kannattaisi säätää asioita. Yksinkertainenkin on hienoa. Olisi tietenkin mukavaa, jos lisäisivät noita lehtiä lisää aiemmilta vuosilta niin siitä tulisi kunnon kirjasto : ).

Hidis! valasiit tietoani, joten parannan hiukan tuota alotiusviestiä.

Ja ideasi ovat hyviä.

Nyt kaikki keskustelemaan kirajstosta!

//Löytyihän sieltä se vanhempikin topic aiheesta eli siellä jatketaan:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/12164/aku_ankka_si...

~Hidis

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat