Hevoset.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa annetaan miinuksa ja plussia hevosille kuten: Nimimerkki1:Annan miinuksen hevosille koska ne kakkaavat.(Vähä outo)Nimimerkki2:Annan hepoille plussan kun ne on niiiiin söpöjä!.Joo Alkaa!

Miinukset:

Plussat:

Kommentit (8)

Vierailija

+. Hevosilla on ihana ratsastaa, vaikka ei olisi ikinä ratsastanut! Kannattaa kokeilla!

En anna valitettavasti tällä kertaa miinuksia. Pitäisikö tämä laittaa lukkoon?

*Anteeksi lyhyestä viestistäni*

-Minnie-Mouse-

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minusta tämä saattaisi toimia hyvänä toppana,jos täällä puhuttaisiin Hevosista,mutta täällä vain annetaan miinuksia tai plussia.

Itse en voi antaa miinuksia,koska en tiedä niistä paljoa...Plussaakaan en osaa antaa...:(

//Niin ja Lukkoon huutelut eivät auta mitään!

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Mitä mitä ?? Tämä on mahtava topa :D minusta ei ole kyllä yhtään vaarallista että aku ankan sivuilla olisi tälläinen topic! kerranki kaikki hevosfanit tai hevosen omistaja ( mukaan lukien minä) saavat puhua hevosista. Kerrankin hevoset saisivat kunnioitusta :D

+ Hevoset on parasta elämässä mitä tiiän. Oon ratsatanu ite 11 vuotta ja tiiän miltä ratsastaminen tuntuu. Onnettomuuksiakin on sattunut mutta niistä huolimatta olen noussut satulaan aina.

Miinuksia ei ole.

Ps. kiitos mahtavasta topicista :D

kahjonäätä-henkeen ja vereen rakastaa hevosia

Magia00
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012

+. Kun on surullinen, peloissa tai muuten vain apealla päällä, niin hevonen on se mikä kannatta!!! Ratsastaessa unohtuu muu maailma! Et voi murehtia hevosen selässä. Se on miltei mahdotonta! Jos olet tylsistyneenä satulassa, niin pieni laukkapätkä auttaa. Jos pelkäät hevosen selässä, niin pelko tarttuu hevoseen. Turha surumielisyys poistuu. Muu maailma unohtuu kun pääset ratsastamaan vapaasti.

+. Hevosten kanssa puuhastelu on monipuolista. Ratsastusta, hoitoa, tallitöitä, agilityä, ja kisoja, kärryajoa, montea, raviratsastusta...

+. Voit itse valita lajisi. Aika ei käy tylsäksi.

+. Hevonen on kuin monen eri eläimen sekoitus. Koiraa voit taluttaa, kouluttaa, viedä kisoihin, hoitaa, halata, ja koiran kanssa voi urheilla. Hevosen tai ponin kanssa voit tehdä kaikki nämä ja paljon enemmän.

+. Suurin osa Suomalaisista tytöistä harrastaa ratsastusta. Miksi moni harrastaisi jos se olisi niin turhanpäiväistä ja tyhmää.

+. Hevonen ei saastuta eikä tuhoa luontoa.

+. Hevosista on ollut paljon hyötyä kautta aikain. Ne ovat pelastaneet monen hengen. Hevosilla on kynnetty, ne ovat olleet mukana sodissa, ne ovat kuljettaneet tavaraa pitkiäkin matkoja, niitä on ollut kaivoksissa vetojuhtina, ne ovat olleet kuninkaiden ratsuina ja paljon muuta.

+. Hevosharrastus poistaa turhan pissismäisyyden. Eipä pissis taida viihtyä lantaa luomassa. Ja kun korkkareilla ei VAAN voi tulla ratsastamaan. :). Harvasta hevostytöstä tulee juopotteleva aineita vetävä nuorukainen.

+. Hevostalleja on joka puolella Suomea. Hevosharrastuksen aloituksesta ei siis tule vaikeaa ja netissä on vaikka kuinka virtuaalitalleja ja muita hevosyhteisöjä.

+ Miinuksia ei vaan ole! Valitan!

En keksinyt miinuksia. :) Ihan totta!

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010
Magia00

12 plussaa ja 1 miinus. Tais plussat voittaa!

Mielipiteesi ei ole ainut ja oikea ;);) Mun puolesta hevoset sais viedä metukkatehtaalle. Et tsillee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat