Je, vähän asiallisuutta niihin viesteihin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Turhat spämmärit ja trollit valtaavat sivustomme, mutta en aio luopua heidän armoille. Kahdeksan tai sitä nuoremmat vastaavat turhiin topiceihin, kirjoittavat "ok" tai "juu samaa mieltä" mutta en aio lopettaa ja jättää sivustoja trollejen ja spämmäreiden huostaanpidettäväksi, jos AkeMake ja Wondykin poistuvat.

Jos kysymyksenä olisi tyhmästi, "mitä tekisit jos nämä sivut lakkautettaisiin?", vastattaisiin "kuolisin.", "itkisin.", tai "en tiiä.".

Jos kysymyksenä olisi tyhmästi "top-3 ruoat", olisi vastauksena "en vastaa.", "1. lihapullat muihin en vastaa", tai "lukkoon." Taas todella epäasiallista! Eli jos nyt kaikki tulisi kertomaan mielipiteensä tästä paikasta, niin olisi edes hiukan mukavempaa! Olisi kuitenkin ?turhaa? alata keräilemään nimilistaa että trolleille pitkät bannit tai käyttäjäpoisto?

Suosittelisin vastaamaan..

Kommentit (9)

Vierailija

Ei millään pahalla -OP-RuFFy, mutta onko sinun pakko esittää jotain asiallisuuden mestaria jatkuvalla syötyllä?

Minun mielestäni ei ole mitään väliä, jos topiceita nostetaan ja vastataan OK, kunhan ei spämmätä ja trollata.

Ihan alusta asti olet ollut näillä sivuilla tärkeilijä.

En halunnut loukata millään tavalla, vaan yritin ilmaista oman mielipiteeni mahd. suoralla tavalla.

Vierailija

Lainaus:
RuFFy: Turhat spämmärit ja trollit valtaavat sivustomme, mutta en aio luopua heidän armoille.

Kuka nyt muka on trollannut?! Ei pahalla, mutta ei täällä ole näkynyt moniin kuukausiin trolleja. Sinä et edes ollut täällä silloin, kun niitä trolleja oli :P.

Mutta minusta hieman turha topic, koska tämähän kannustaa trolleja trollaamaan, kun he tietävät että joku täällä kumminkin hermostuu...

Mutta niin, jätetään tällaiset jutskat modeille : D

~Hissu

Vierailija

Lainaus:
hessu hissu! Sinä et edes ollut täällä silloin, kun niitä trolleja oli :P.

__Minä olin täällä silloin, minulla oli toinen tunnus!__ Kuka muuten sanoi, että en olisi ollut? En esitä modea, vaan olen oma itseni ja luonteeni on tälläinen joka asiasta huomauttava. AkutykkääIineksestä, miten niin olen tärkeilijä? Ja Zonzzonh (vai miten menikään?, MURSUPOIKA ja Marakassi ovat melkoisia spämmäreitä. Lukottakaa jo, olihan tämä taas niin turha aihe!

Lainaus:
hessu hissu!: Mutta niin, jätetään tällaiset jutskat modeille...

Miksi sitten loit 'moderaattoreille apua'-topicin. Näyttävästi sanot muille noin, ja teet itse vallan turhia topiceja.

Lainaus:
jonikuusysi: Ja olet tehnyt Akupediaan artikkelin, jossa on linkki Akupedian ohjeisiin. Minusta vähän tuntuu, että pikkuhiljaa alat tuntumaan Modelta.

Kovinkaan moni ei huomaa tai katso niitä, ja laitoin siksi sellaisen artikkelin. Onko minulla moderaattorioikeuksia tai modemerkkiä? Ei! Silloin en ole mode ja pitääkö minun olla joku MURSUPOIKA etten tuntuisi modelta? Olette ylireagoivisia, ei pahalla...

// En tiennyt, että se pistää niihin liikettä!

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sä toimit vähän ristiriitasesti... Sanot itse, että haluat välttää spämmiä ja trollausta eikä niihin pitäis kiinnittaa huomiota ja sitten teet aiheita jotka nimenomaan pistää liikettä trolleihin. :)

//No nimen omaan Default, ja jos niitä joskus näkyisikin. : D

///Ei haittaa, itse olen valmis unohtamaan koko aiheen ;)

Vierailija

Tällaista trolliauksen,spämmäyksen esto keskustelua on aika turha luoda näihin aikoihin... Itse en ole havainnut täällä trollaajia,spämmääjiä tai muuta vastaavaa. Jos alat haulla kaivelemaan löydät monenmonta vastaavanlaista. Nyt ei ole aika ruveta hössöttämään trolleista joita ei ole... :D Spämmääjät saadaan kuitenkin kuriin koska: 1.Bannit antaviat niille kyytiä. 2.Modet antavat niille kyytiä. 3. Ylläpito antaa niille kyytiä. Modet + ylläpito = spämmääjä vapaa sivu. Sellainen yhtälö. Trollaajat ja spämmääjät kyllä kaikkoavat täältä alta aikayksikön. Jos sellaisia nyt sitten joskus esiintyy :D.

// Olen valmis unohtamaan aiheen -OP- RuFFy. Halusit vain autaa Aku Ankan sivuja. Se vain ei olle nyt tarpeen.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Mnunusta sinä Op-ruffy olet nyt vähän tärrkeilevä. Esim. Täällä sivustoilla ei ole näkynyt trolleja moneen aikaan. Vain noin 1 2 kuukaudessa vähintään. Ja tämäkin on ihan turha topa.

Nyt on kiire, olisin kirjoittanut enemmän utta on kiire...

//: niin niin, kun tälläinen topa huomataan, niin trollit ovat ihan hulluna ja haluavat vain spämmätä ja trolata lisää!!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
RE: Je, vähän asiallisuutta niihin viesteihin!

-OP- RuFFy - 18.02.11 04:28 (ID 712960) Toimin huonosti. Lukkoon, vois laittaa. Haluaisin puhdistaa maineeni, anteeksi jos loukkasin jota kuta.

Älä ymmärrä tätä sillä tavalla OP-ruffy. KAikki tekevät joskus virheitä!

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Olen pahoillani, kun jatkan nyt tätä sättimistä, mutta minustakin -OP-RuFFy on esittävinään mukamas jotain asiallista; viestit ovat kirjakielellä kirjoitettuja ja väkisin pitkitettyjä. Muistan, kun alkuaikoinaan hän taisi vieläpä kirjoittaa kaikki numerot kirjaimin "persoonallisesti", väkisinkin siitä tuli Scoore Highmanin tapaus mieleen... Lisäksi mm. jotkut -OP-RuFFyn galleriakommenteista on kirjoitettu vähän tätimäiseen sävyyn, ja esim. eräässä tahvetin kuvan kommenttiketjussa hän ihmetteli, että mitä täällä tapahtuu kun kaikki antavat näin surkealle teokselle viisi tähteä.

Jos nyt -OP- lakkaisit esittämästä yliasiallista, ja olisit vain oma itsesi. Keskustelukin on paljon mukavampaa niin. : )

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat