Tiesitkö?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Elikkäs, ensiksi minä kerron jonkun tiedon, joka on totta ja seuraava kertoo, että tiesikö hän sitä tietoa. Täällä saattaa oppia uusia tietoja. Itse en ainakaan löytänyt tällaista täältä haulla enkä Kääklellä, vaikka etsin monella eri hakusanlla. Saa lukottaa, jos koette tämän turhaksi. Aloitetaan!

Tiesitkö, että Suomen pienimmässä kylässä, Sottungassa, asuu noin 120 asukasta?

~ Tapsa

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

En ole ajatellutkaan, että niin olisi.

Tiesitkö, että Vancouver oli eräässä tutkimuksessa todettu maailman parhaimmaksi kaupungiksi asua?

Vierailija

En tiennyt!

Mutta tiesikö seuraava, että Kiinassa asuu 1,3 miljardia ihmistä, ja sen väkiluku on viidennes koko maailman väkiluvusta?

Vierailija

Tiesin, mutta kuulin itse asiassa juuri eilen radiosta, että se on jo pian lähellä 5,4 miljoonaa!

Tiesitkö, että yhdysvalloissa kasvaa Kenraali Shermaniksi kutsuttu maailman suurin puu, se on 83,3 metriä pitkä, ja leveydeltään 31,3 metriä. Sen painoksi on arvioitu 2000 tonnia.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Kyllä tiesin sen. Tietokonetta voi nopeuttaa esim. CCleanerilla, joka poistaa turhia ohjelmia.

Tiesitkö, että minä olen rekisteröitynyt Sarjisfoorumiin : D?

~ Tapsa

Vierailija

En tiennyt.

Tiesikö seuraava, että vuoden 1955 Le Mansin 24 tunnin ajoissa kuoli yli kahdeksan kymmentä ihmistä?

Vierailija

Tiesin, valitettavasti näin on.

Tiesikö seuraava, että Knowledge Aventuresin kehittäneen myös Jurassic Park III- pelin?

:)Ninnu

Vierailija

En tiennyt, mutta korjataampa tämä väärin käsitys. Don Rosa voi vielä piirtää kansikuvan kokoisia ruutuia jotka myöhemmin pienennetään (sain tiedon TikruFannyltä). NEXT: tiesitkö missä kohdassa Hänen majesteettinsa Roope Ankka tarinassa Duck-omistuskirjoitus on?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat