Arvaa edellisen kotikaupunki

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli tämä on tällainen topic, jossa yritetään arvata edellisen käyttäjän kotikaupunkia. Homma on siis varsin selvä: Kun minä olen aloittanut tämän topicin, niin seuraavaksi tähän topicciin kirjoittanut yrittää arvata minun kotikaupunkia jne. Kun seuraava on yrittänyt arvata sinun kotikaupunkia, niin sen saa tulla sanomaan joskus myöhemmin, oliko se oikein, mutta ei sen takia heti seuraavaksi, koska silloinhan siinä arvailtaisiin vain yhden käyttäjän kotikaupunkia. Ja se ei ole hyvä.

Minäpä annan pienen esimerkin:

Käyttäjä A aloittaa topicin.

Käyttäjä B: Käyttäjä A asuu varmaan Helsingissä.

Käyttäjä C: Käyttäjä B asuu Turussa.

Käyttäjä D: Käyttäjä C taitaa asua Tampereella.

Käyttäjä B: Käyttäjän C arvaus meni väärin. Käyttäjä D asuu varmaan Espoossa.

Ja noin sitten suurinpiirtein jatketaan. Nyt seuraava yrittää arvata minun kotikaupunkia.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Kommentit (234)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuulkaahan nyt, tässä topicissa arvataan, että missä.....: ______edellinen_____ kirjoittaja asuu! Ei siis missään nimessä 'seuraavan' kotikaupunkia!! Vaan siis että missä __edellinen__ asuu.

Muistakaa tästä lähtien arvailla oikeaa asiaa: __Edellisen__ kotikaupunkia/kotipaikkakuntaa.

Siis edellisen!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se kirjoitetaan kyllä Donald-91. Ja toinen ohje tähän arvailuun: Antamastani esimerkistä __ei__ tarvitse ottaa minun kohdalla mallia. Tarkoitan, että minä en asu Helsingissä.

Disneyland asuu varmaan Hämeenlinnassa.

Vierailija

Tämän minä tiedän. Kouvola. Olet its... Sori, nyt lipsahti. Toivottavasti ei tarpeeksi tietoa...

:)

// Aivan oikein. Kouvolasta minäkin.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No mitäpä tässä edellisen kotikaupunkia edes arvaa, jos hän on sen itse jo myöntänyt. Eli siis Kouvola. Jos tieto pitää paikkansa.

Mutta missäs päin minä asun? Siinäpä pulma.

Vierailija

Haa... Kun näytät olevan Pelsu-fani, niin taidat olla Lahdesta? Muutenkin jotenkin nimimerkistäsi tulee mieleen Lahti. Älä minulat kysy, miten.

Minulla tämä on jo selvinnut, mutta mistäs minä olen?

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuli mieleen, että The Best 1 saattaisi asua tällä hetkellä vaikka Helsingissä.

Entä minä? Arvatkaas sitä. Eipä sitä ole vielä ikinä kukaan arvannut tässä tai Pulinoissa siinä toisessakaan topicissa.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat