Mikä on tiedostojesi ''pikkukuva''?

Seuraa 
Liittynyt3.5.2009

Eli sanalla ''pikkukuva'' tarkoitan sitä joka näkyy siinä kun valitset eri tiedoston, ja siinä kun klikkaat ''käynnistä''

Itselläni on Vicarin piirtämä Aku.

Jos tällainen topic jo on, jatkakaamme keskustelua siellä

Kiitos!

Kommentit (8)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jokainen yksittäinen kysymys ei tarvitse omaa topiciaan, mutta koska tällainen topic nyt on, niin vastataan sitten. Eli itselläni on Ismo Laitela : D Kuva on ollut jo kauan itselläni siinä paikassa, taitaa olla jopa melkein siitä lähtien kun tämän tietokoneen ostin, eli muutaman vuoden ajan...

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulla on Howard T. Duck-niminen ankkahahmo elokuvasta Howard The Duck. Jos ette tiedä, mistä on kyse, niin googlatkaa Howard The Duck.

Mulla kyllä vaihtuu aika usein kuva, kun kaipaan vaihtelua enkä jaksa katsoa samaa kuvaa koko ajan.

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Vince:Mulla on Howard T. Duck-niminen ankkahahmo elokuvasta Howard The Duck.

Niin ja taitaa semmoinen kuva olla myös Sarjiksen käyttäjä kuvana....Kai...

Itselläni on pikkukuvana sellainen Shakki lauta,jossa on joitakin shakki-nappuloita.Pian varmaan vaihdan sen,kun olisi parempiakin kuvia...

Foorumin tylsin mies.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

No, mulla on sellanen kuva joka on poikien mieleen. Että jokainen voi päätellä minkälainen "pikkukuva" on mulla.

No ei. Mulla on Jouni Hynysen ankkaversio kuvana.

Ankkarock

Vierailija

Sellainen japanilainen (?) valkoinen kissa, jotka heiluttaa sitä toista käpäläänsä. En osaa selittää sen tarkemmin, mutta se oli siinä kun tämä kone ostettiin (elikkäs viime syyskuusta lähtien) ja siinä se on myös pysynyt (ja tulee pysymäänkin ainakin ensi syyskuuhun astikka : D)

t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSghMx8e8RwnsLWkHxmfU_hx6xGQ2wao2sckpB_UxmIlgHr1D-N&t=1 tuosta tuollainen keskimmäinen, mutta minun kuvassa sillä kissalla on kultaiset kyynärpäät. Anteeksi osoite.

-k0

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat