O: Aku Ankan Juhlasarjat 1-10

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei,

Haluaisin tutustua Carl Barksin töihin ja kerätä koko Aku Ankan Juhlasarjojen kokonaisuuden. Onko kukaan myymässä omaa kokoelmaansa? Mieluusti ostaisin valmiin kokonaisuuden ja ehdottomasti hyväkuntoisina (ei kynämerkintöjä, repeämisiä sivuissa yms.)

-Teemu

EDIT: KIRJASARJA SAATU! Kiitokset kaikille kiinnostusta osoittaneille!

Kommentit (4)

Vierailija

Oliko nyt järkevää paljastaa omaa sähköpostiosoitetta täällä?Minusta se ei ole kovin järkevää.Voisit käydä katsomassa noita juhlasarjoja vaikkapa huutonetissä.Ja miksi sitäpaitsi tehdä tämmöiselle asialle omaa topicia?Minä kyllä tiedän, että olet rekisteröitynyt eilen, mutta miksi ihmeessä paljastat sekä nimesi että sähköpostiosoitteesi täällä?

Polleo

Vierailija

Ei se varmaankaan järkevää ole, mutta enpä tiennyt muutakaan tapaa. Sinunkaan vastauksestasi ei tullut minkäänlaista tiedotetta sähköpostiini. En jaksa vähän väliä käydä sivustolla katsomassa, josko joku olisi mahdollisesti vastannut. Nimeni paljastamisen haittoja en ymmärrä, eipä nimeni salaista tietoa ole.

Mihin muuhun topic:iin olisin tämän laittanut? En löytänyt minkäänlaista muutakaan osta/myy palstaa täältä.

Ja kävin katsomassa juhlasarjakokoelmia huuto.netistä. Ei ollut.

Nyt kun kirjasarjan olen saanut, olen poistanut myös sähköpostiosoitteeni alkuperäisestä viestistäni. Mutta kiitos huolennäöstäsi! =)

Vierailija

Ostoilmoitus eri forumeille tuotti tulosta ja eräs yksityinen henkilö otti yhteyttä ja oli valmis myymään hyväkuntoisen kokoelmansa minulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat